קידום אתרים אורגני בגוגל: 100% שקיפות עם מקדם אתרים מקצועי
- איתי ורצ'יק: חברת קידום אתרים
- טיפים על בניית אתרים
עסקים רבים משקיעים לא מעט כספים בבניית האתר שלהם ובטוחים שבזה העניין מסתכם,
שהאתר יעלה במהירות במנועי החיפוש, שגולשים רבים יכנסו אליו ויגלשו בו,
שלקוחות יבצעו דרכו רכישות או יפנו לבית העסק, וכמובן שהאתר יביא לקוחות חדשים,
במקביל לכך שישמר את הלקוחות הקיימים. לכן, קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO), הינו חשוב ביותר.
נכון שאתר אינטרנט הינו האמצעי הטוב והאפקטיבי ביותר לחשיפת העסק שלכם, במיוחד כיום כשהזירה המסחרית והלא מסחרית באינטרנט השתלטה על תרבות הצריכה והדעות שלנו.
קודם כל, עליכם להבין ולהפנים כי על מנת שהאתר אכן יעמוד ביעדיו וימלא את תפקידו כראוי עבור העסק שלכם, עליכם להגדיל את החשיפה באמצעות קידום אורגני של האתר ולייצג את העסק באמצעותו, באופן אטרקטיבי לגולשים – הלא הם הלקוחות הפוטנציאליים.
ישנן פעולות רבות, שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם בצורה האורגנית בגוגל, שחשוב וכדאי ליישם על מנת שהאתר ישיג תוצאות טובות:
רוצים לבנות אתר שיתקדם בקלות בגוגל? יש כמה דברים שפשוט חייב לדעת, לפני שמתחילים ובנושא בניית אתרים לקידום בגוגל, אני בהחלט מבין.
התשובה פשוטה מאוד, מההתחלה כשאתם בונים את האתר, חשוב לבנות אותו בצורה היררכית נכונה, עם קישורים פנימיים רלוונטיים לתוכן ותוכן איכותי.
כשמדברים על קידום אורגני, מדברים על קידום ללא תשלום.
בראש ובראשונה, מבחינת קידום האתר במנועי החיפוש, גוגל מחפשת את האתרים הטובים ביותר שבנויים בצורה הנכונה ביותר מבחינה היררכית של עמודי אב ועמודי בן עם תכנים קשורים, ביחד עם תוכן איכותי, קישורים פנימיים בצורה הנכונה, וכמות קישורים חיצוניים חזקים שמפנים אליכם, תוכלו לגרום לכך שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל.
כאשר הגולשים יכתבו בשורת החיפוש בגוגל מילות מפתח רלוונטיות לתחום העסק הקשור אליכם,
הם יגיעו תחילה אל האתר שלכם כך למעשה הם מוצאים את הדבר אותו חיפשו בגוגל ורק בתנאי שהם יישארו באתר שלכם ויבצעו פעולות, גוגל ייתן לכם עוד ניקוד.
לכן, ה- Bounce Rate שלכם, הוא פרמטר מאוד חשוב!
ניתן לברר עליו ועל מסע הגולש שלכם, באמצעות השימוש בכלי החינמי גוגל אנליטיקס.
מדובר בתהליך ממוקד מאוד למשיכת קהל יעד שכן הגולשים כבר מחפשים אתכם למעשה,
ובעזרת הקידום בגוגל אתם מסייעים להם למצוא אתכם בקלות עם מתן המידע הנכון והמדויק, שבנוי גם בצורה הנכונה.
אם מדובר באתר חדש, הדבר הראשון שצריך לעשות לבדיקת הכדאיות, בשביל הקידום האורגני של האתר החדש שלכם, הוא מחקר מילות מפתח בהן אתם רוצים להתברג גבוה בגוגל.
אם מדובר באתר קיים, יש לעשות:
רצוי לבצע את בדיקת המיקומים של האתר בגוגל באמצעות כלי כלשהוא הבוחן דירוג אתרים בהתאם למנוע החיפוש במדינה שלכם ולא לשים ארה"ב בטעות.
זו טעות שאף אחד לא רוצה לעשות, כי אז אתם תקבלו בדר"כ תוצאות שונות ולא מדויקות, למה שקורה בפועל בארץ שלכם.
צרו איתי קשר בטופס הבא, ואני אדאג לייצר עבורכם בדיקה לאתר שלכם בחינם ואשלח לכם את הדו"ח עם המיקומים המדויקים שלכם, לפי הביטויים ולפי המדינה שאתם רוצים לבדוק:
יש להבדיל בין תוצאות אורגניות בגוגל לבין תוצאות ממומנות בגוגל.
זו תמונה שמראה דוגמא לביטוי שחיפשתי והצבעתי לכם בתמונה על התוצאות הממומנות ועל התוצאות שבגוגל ביזנס ועל התוצאות האורגניות בגוגל, שעליהם אנחנו מדברים במאמר זה:
שימוש ב-AI לקידום אתרים כולל מגוון טכניקות מתקדמות שכל בעל אתר צריך להכיר. אחת מהן היא ניתוח נתוני התנהגות משתמשים, המסייעת להבין אילו תכנים מעניינים את הגולשים ואילו גורמים משפיעים על חווית המשתמש באתר.
בנוסף, AI מסייע באופטימיזציה של התוכן על ידי זיהוי מילות מפתח רלוונטיות ושימוש נכון בהן בתכנים. כלים כמו מערכות יצירת תוכן אוטומטיות וניתוח מתחרים מבוסס AI הם כלים רבי עוצמה המסייעים לבעלי אתרים לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש ולהגביר את הנראות והפופולריות של האתר.
הבינה המלאכותית (AI) מתפתחת במהירות ומשנה את פני התעשייה הדיגיטלית בכלל וקידום האתרים בפרט. מערכות AI מאפשרות לנתח כמויות עצומות של נתונים בזמן קצר ולהסיק תובנות מדויקות ומעשיות על התנהגות המשתמשים, מגמות חיפוש ותחרות בשוק.
כתוצאה מכך, קידום אתרים בעזרת AI מאפשר למקד את המאמצים השיווקיים בצורה יותר מדויקת ויעילה, לשפר את דירוגי החיפוש בגוגל ולהגביר את התנועה לאתר. כלים כמו עוזרי תוכן אוטומטיים, ניתוח נתונים בזמן אמת ומערכות אופטימיזציה אוטומטיות הם רק חלק מהפתרונות המתקדמים שמביאים את ה-AI לעולם ה-SEO.
היתרונות של קידום אתרים בעזרת AI הופכים ברורים יותר ויותר. הבינה המלאכותית מאפשרת לייעל את תהליכי קידום האתרים באופן שלא היה אפשרי קודם לכן, עם כלים מתקדמים לניתוח נתונים והתאמה אישית של תוכן.
השימוש ב-AI מאפשר לעסקים לחסוך זמן ומשאבים, תוך שיפור הביצועים שלהם במנועי החיפוש. אלגוריתמים מתקדמים יכולים לחזות מגמות עתידיות ולספק המלצות אופטימיזציה בזמן אמת, מה שמסייע לשמור על רלוונטיות ולתפוס מקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
במקרה של קידום אורגני בגוגל חשוב להיעזר במקדם מקצועי שיבצע את הקידום,
וישקיע את כל הזמן הנדרש לצורך ביצוע העבודה עבורכם.
בניגוד לניהול קמפיין ממומן בגוגל, על מנת לטייב את תוצאות הקידום האורגני,
מקדמי אתרים מקצועיים חייבים להשקיע זמן בעריכת מחקר מקיף אודות האתר, קהל היעד ומילות המפתח, בניית קישורים פנימיים וחיצוניים, שיווק האתר בפלטפורמות שונות ברשתות החברתיות (למדו עוד על פרסום ברשתות חברתיות), וניהול כל העניין בהתאם למסגרת התקציב של הלקוח.
בואו נודה בעניין, לבעל העסק שעוסק בשיפוצים, אין כל כך זמן להתעסק עם ענייני האינטרנט ולכתוב תכנים.
תנו למומחה לעשות את זה עבורכם.
הדבר הראשון שכדאי לעשות, הוא לבקש ממקדם האתרים לראות אתרים לדוגמא שהוא מקדם ובאיזה מילות מפתח ומיקום הם נמצאים.
לאחר מכן, תבדקו עם הלקוחות הללו, איך היחס של אותו מקדם אתרים אשר מקדם אותם,
אם השירות הינו טוב ומקצועי וגם שהוא זמין לשאלות וכמובן, מעדכן אותם בדוחות קבועים ולא מזייף.
חשוב בנוסף לדעת, שכאשר מפסיקים לקדם את האתר, הדירוגים שלכם ירדו לאט לאט, כי המתחרים שלכם כנראה ממשיכים לקדם ולשפר את האתר שלהם.
פשוט מאוד! דואגים שאותו מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים שקדמה לכם את האתר:
קידום אורגני של אתר בגוגל הוא תהליך מתמשך הנבנה במשך זמן רב, בניגוד לקידום ממומן בגוגל, שאיך ששמים את כרטיס האשראי ומתחילים להריץ את הקמפיין, התוצאות והכניסות מתחילות לבוא.
מדובר בפעילות שיווקית שאסור להפסיקה שכן להבדיל מערוצי פרסום אחרים,
את ההצלחה והתוצאות של הקידום האורגני לא ניתן למדוד באופן מידי, אלא רק לאחר פרק זמן מסוים ולטווח ארוך (תלוי מאוד בנישה שלכם).
אפילו אם אתם עסק קטן, ואין לכם תקציב גבוה לצורך קידום האתר,
האפשרות של קידום אורגני תהיה מועילה ואפקטיבית ביותר בשבילכם, לטווח הארוך.
לכן חשוב שתבחרו במקדם אתרים מקצועי שיבצע את העבודה באופן מדויק,
וידע לנצל את התקציב העומד לרשותו בצורה הטובה ביותר על מנת להשיג לכם את התוצאות המקסימליות.
קידום ממומן לא תמיד מתאים לכל עסק מבחינה תקציבית.
לפעמים מחירי ההקלקות ותעריפי מילות החיפוש הם גבוהים מאוד וסך הכול מדובר בזירה תחרותית מאוד.
בניגוד לכך, קידום אורגני מתאים לכולם ואט אט תופס תאוצה.
כמובן שרצוי שישתלב עם קידום ממומן, ואז התוצאות יהיו הכי טובות.
הכול תלוי בתקציב שניתן לכם, אבל אם אי אפשר לשלב, קידום אורגני בגוגל נשאר פתרון מצוין.
ישנן דרכים רבות להשיג תוצאות קידום מעולות, רק צריך אדם מקצועי ומיומן לביצוע העבודה, שיהיה בעל סבלנות ומוטיבציה.
תודה שקראתם את המאמר קידום אתרים אורגני בגוגל: 100% שקיפות עם מקדם אתרים מקצועי. איתי ורצ'יק בתחום בניית אתרים ושיווק באינטרנט משנת 2014, יזם ומביא את לקוחותיו להצלחה מרבית.
לקוחות מספרים
הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:
✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים
בשביל לקבל בחינם את הקורס הדיגיטלי בבניית אתרים בוורדפרס השאירו פרטים:
רגע, לפני שעוזבים..