איך להגדיר GOOGLE TAG MANAGER + Analytics + Search Console והחיבור ביניהם - איתי ורצ'יק

איך להגדיר GOOGLE TAG MANAGER + Analytics + Search Console והחיבור ביניהם

תוכן עניינים
זמן קריאה: 2 דקות

סרטון על איך להגדיר GOOGLE TAG MANAGER + Analytics + Search Console ולחבר ביניהם:

איך להגדיר GOOGLE TAG MANAGER

אחד הכלים היותר נחמדים ושימושיים שגוגל יצרו עברונו נקרא GOOGLE TAG MANAGER. כלי נהדר זה עוזר לנו לייצר תגיות (חלקות קוד אם תרצו במקרה הזה) ולהגדיר אותן באתר שלנו בלחיצת כפתור. ישנן חלקות קוד מוכנות הקיימות כבר בתוך הכלי וניתן להוסיף גם חלקות קוד משלנו, ליצור אותן פעם אחת דרך הכלי ואז פשוט להטמיע אותן באתרים הבאים שלנו יותר בקלות ובמהירות. כמו כן ניתן להשתמש בתגיות הללו לאיסוף מידע חשוב ולהפעיל אותן גם במצבים ספציפיים כמו לאחר מילוי טופס באתר, רכישת מוצר, כניסה לעמוד מסוים ועוד.

נלקח מתוך קורס קידום אתרים של איתי ורצ’יק

שלב 1 – פתיחת חשבון:

בשלב הראשון יהיה עליכם לפתוח חשבון אם אין לכם כזה. כנסו לאתר של GOOGLE TAG MANAGER ולחצו על הרשמה. התחברו עם הג’ימייל שלכם (ממש כמו בכלים אחרים של גוגל) וכעת הוא יבקש מכם לרשום את שם הקונטיינר שלכם. בגדול כדאי לעשות קונטיינר נפרד לכל אתר כדי שאם תרצו להעביר את הנתונים והניהול למשתמש אחר בהמשך תוכלו לעשות זאת מבלי לפגוע באתרים אחרים שלכם.

שלב 2 – הכירו את גוגל תג מנג’ר:

כעת יהיה עליכם להכיר היטב את האופציות שיש לכלי הזה להציע לכם. בכלל כדאי לקרוא מידע נוסף ומפורט יותר על הכלי והאפשרויות שלו או לצפות במדריך שלנו ביוטיוב בנושא. לא נכנס כעת לכל ההגדרות כיוון שהמאמר מדבר על הגדרת תגיות בגוגל תג מנג’ר.

שלב 3 – צרו תג חדש:

בתפריט היכנסו לTAGS -> NEW וכעת תוכלו להוסיף תגית חדשה לקונייטנר שלכם. בלחיצה על כפתור NEW תגיעו לעמוד בחירת התגית. כפי שתוכלו לראות ישנן תגיות מובנות ומוכנות כבר במערכת ואם תרצו להוסיף תגית חדשה משלכם (כמו תגית פייסבוק ואחרות) תוכלו לעשות זאת דרך CUSTOM HTML TAG . לאחר שתבחרו את התגית המשיכו לפי ההוראות. אם בחרתם בתגית של גוגל אנליטיקס למשל תתבקשו להזין את הID של המשתמש שלכם מחשבון האנליטיקס שלכם. אל תשכחו לתת שם ברור לתגית שלכם שתדעו לזהות אותה.

אנו חברת בניית אתרים , אשר תדאג להטמיע את כל התגיות שצריך, בשביל למנף את האתר שלכם ולבצע אופטימיזציות ברמה הגבוהה ביותר.

שלב 4 – הפעילו ובדקו את התג:

לאחר שהוספנו את התגית – נלחץ על שם התגית בתפריט ונלחץ על החץ הקטן ליד כפתור הPUBLISH. לאחר לחיצה על פובליש כמובן נעשה זאת ונלחץ על PREVIEW כדי לבדוק שהתג עצמו פעיל.

במידה והזנתם את קוד הגוגל תג מנג’ר בצורה הנכונה באתר שלכם, כל שנותר לכם הוא לנהל בצורה נכונה, קלילה ומהירה את התגיות דרך המשתמש שלכם ובהתאם לקונטיינר המבוקש של האתר שלכם.

אודות המחבר
איתי ורצ'יק
איתי ורצ'יק

עוסק בפיתוח אתרים ובשיווק באינטרנט כבר משנת 2014, בעל סוכנות דיגיטלית WebZash. מוביל עסקים להגדלת הכנסות, בעזרת שימוש מנצח באינטרנט.

רוצים להגיב?

התקשרו עכשיו 072-3937747 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

עוד טיפים ומדריכים בנושא

תעקבו אחריי ברשתות החברתיות

שתפו את המאמר עכשיו!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

איתי ורצ'יק עם חליפה
תגובות מחשבון הוורדפרס שלכם
דילוג לתוכן