Login

Register

Login

Register

פרסום באינסטגרם – איך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם

פרסום באינסטגרם – 1,000,000,000 הוא המספר הכביר של משתמשי אינסטגרם נכון לחודש יוני 18. ובתרגום מילולי – מיליארד משתמשי הרשת החברתית אומרים את שלהם, ובכך הופכים את הרשת החברתית לאחת מהפופולאריות ביותר בעולם.

בתור בעלי עסק, מעבר לשירותי בניית אתרים, אתם נדרשים לתחזק את "כרטיסי הביקור הווירטואליים" שלך תדירות, ואינסטגרם כאמור אוחזת בתוכה פוטנציאל עצום לפרסום ושיווק. אם חייתם במערה בשנים האחרונות וטרם התוודעתם אליה, אינסטגרם היא יישום חינמי המאפשר לכם להעלות ולשתף תמונות וסרטונים.

יותר ויותר משתמשים הצטרפו לאינסטגרם, ובהם מפורסמים וידוענים שביקשו לשתף את חייהם באופן נגיש למעריציהם וכן לנצל את השפעתם החברתית ברשת במטרה לזכות ברווחים. יתרה מכך, תרבות האינסטגרם "הולידה" ידוענים בעצמה. ראה ערך – אנה זק, נטע אלחמיסטר,
כלומר, רשת האינסטגרם כבר קיבעה את מעמדה כבעלת כוח, השפעה ותרומה לפרסום, ומסיבה זו חברות וארגונים עברו להשתמש בשירותיה במטרה לפנות ללקוחותיהם.

קידום באינסטגרם הינו פרסום שונה כמעט לחלוטין משירותי קידום אתרים SEO.

אם גם אתם מעוניינים לפרסם את העסק שלכם, עליכם לעשות זאת כראוי כדי שתהיו IN ולא OUT.

פרסום באינסטגרם – המדריך הטרנדי להשגת עוקבים

בשפה העברית, "לעוקב" הייתה קונוטציה שלילית מובהקת, אך עידן הרשתות החברתיות עשה את שלו, משום שכיום כולם רוצים שיעקבו אחריהם (ברשתות החברתיות לכל הפחות).

הדרך להגדיל את הפרסום והתפוצה שלכם היא לזכות בעוקבים רבים יותר, כלומר במשתמשים העוקבים אחרי התכנים שלכם באופן קבוע. וכך תעשו זאת נכון –

  1. פעילות מתונה היא שם המשחק – ראשית, עליכם להיות פעילים דיו ברשת החברתית ולהעלות עד 3 פוסטים ביום במטרה להגיע לחשיפה רחבה יותר.
    אם הפרופיל שלכם הוא טרי, מומלץ קודם כל מספר תמונות וסרטונים מעניינים לעמוד כדי שהלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים שלכם שיגיעו לעמוד, ידעו במה הוא עוסק.
  2. מתחילים לעקוב – במטרה להגיע לקהל מותאם וממוקד, מומלץ לעקוב אחר פרופילים מתחרים ולבחון את העוקבים הטריים שלהם. בכך שתעקבו אחר העוקבים שלהם, אתם מבטיחים לכם עוקבים מהנישה הצרכנית שלכם, שסביר להניח מעוניינים בשירות שלכם וייכנסו לבדוק את הפרופיל שלכם לאחר שתתחילו לעקוב אחריהם.
    שימו לב, עשיית עוקבים בסדר גודל המוני עשויה להסב בעיות ולגרום לכך שתיחסמו. לכן, רצוי מדי יום לעקוב אחר 50-100 משתמשים חדשים.
  3. #האשטג – שיטת תיוג באמצעות הוספת סולמית אשר נועדה לקטלוג וסימון נושאים ברשתות החברתיות ובאינטרנט. לדוג' –
    #איך_להשיג_יותר_עוקבים_באינסטגרם
    ההאשטגים תורמים לחשיפה וללייקים ומסיבה זו, הם חיוניים לקידום באינסטגרם. –
    #טיפ 1 – מומלץ להעלות פוסט עם האשטגים פופולאריים בסדר גודל בינוני. האשטגים פופולאריים מדיי יוצרים כמות פוסטים אדירה המשתנה תדירות. כדי שהתמונה שהעליתם תישמר למשך זמן מסוים, רצוי לבחור בהאשטג פופולארי אך קטן יותר.
    #טיפ 2 – אל תגזימו עם ההאשטגים, שכן במקרה כזה רצוי להתמקד באיכות ולא בכמות. בנוסף, תוכלו לצרף את ההאשטגים בתגובה הראשונה לפוסט וכך לשמור על פרסום "מעודן", "אלגנטי" ונקי יותר (או בקיצור לא מכוער).
    #טיפ 3 – קיימים תוכנות ויישומים המאפשרים לכם לבצע מחקר מעמיק אחר האשטגים פופולאריים. תכנת GRAMBLR, הניתנת לשימוש חינמי במשך חודש, מאפשרת לכם להזין האשטגים במטרה למצוא אנשים שהעלו פוסטים עם תיוגי ההאשטגים שלהם.
    לאחר מכן, התכנה מאפשרת לכם להתחיל לעשות להם לייקים אוטומטיים לתמונות. כך, אתם עשויים להרוויח הן לייקים נוספים והן עוקבים נוספים.
  4. הניעו לפעולה – אחד הדגשים בקידום ברחבי האינטרנט הוא הנעה לפעולה. דאגו לשלב בפוסטים השונים תמונות וכן מסרים חיוביים(!) המניעים לפעולה. לדוגמה – מוזמנים להיכנס לחנות שלנו במטרה להתרשם מהקולקציה החדשה. חשוב מאוד ליצור תוכן מעורר עניין, יצירתי ומקורי שיעניין את לקוחותיכם, יסקרן אותם וימקסם את הסיכויים שהם ימשיכו לעקוב אחריכם ולצרוך את התוכן ובבוא הזמן גם לצרוך את השירותים המוצעים.

מדריך יוטיוב: פרסום באינסטגרם למתחילים - 2019:

רוצים להגיב?

Facebook
Google+
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

בניית אתרים באשדוד ובכול הארץ קידום אתרים אחסון אתרים עיצוב אתרים IVBS לעסקים קטנים ובינוניים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן