איך מגדירים נכון פירורי לחם - Breadcrumbs דרך YOAST SEO - איתי ורצ'יק

איך מגדירים נכון פירורי לחם – Breadcrumbs דרך YOAST SEO

תוכן עניינים
זמן קריאה: 2 דקות

איך מגדירים נכון פירורי לחם:

איך מגדירים נכון פירורי לחם דרך YOAST SEO

אין ספק כי לגוגל יש פרמטרים רבים המשפיעים על הקידום האורגני של האתר שלנו ובכל פעם שאנו חושבים שטיפלנו בהכול אנו מגלים דבר חדש. אחד הדברים המשמעותיים ביותר שעלו לאוויר בשנים האחרונות הוא עלייה בחשיבות של פירורי הלחם באתר שלנו. פירורי הלחם היא אותה כתובת ניווט שהגולש רואה באתר שלנו וגם בתוצאות במנועי החיפוש לעמוד מסוים בתוך האתר שלנו.

עם התקדמות התוצאות העשירות של גוגל בשנים האחרונות וההצגה של תוצאות מעניינות ואטרקטיביות יותר מאשר כותרת ותיאור של האתר, הרי שניתן כיום גם לראות ממה היכן העמוד המדובר ממוקם בתוך האתר.

נלקח מתוך קורס קידום אתרים של איתי ורצ’יק

החשיבות של פירורי הלחם באתר שלנו:

לפירורי הלחם יש חשיבות גבוהה לא רק להתמצאות מהירה של הגולש ולשיפור חוויית המשתמש שלו אלא גם לזחלנים של מנועי החיפוש ובראשם גוגל. פירורי הלחם מציגים לגולש היכן הוא נמצא באתר ועבור מנועי החיפוש מדובר בדרך נהדרת להבין היטב את ההיררכיה של התוכן באתר ואת המיקום של העמוד ביחס לעמודים אחרים באתר. לדוגמה אם כתבתם מאמר בנושא דיאטה לפני החגים באתר בריאות כלשהו והמאמר הועלה לקטגוריה “דיאטה” אז פירורי הלחם יראו כך:

“שם האתר” -> דיאטה -> דיאטה לפני החגים

כמובן שאתם יכולים להגדיר בעצמכם את פירורי הלחם שיופיעו באמצעות כתיבה נכונה של הקטגוריות וכותרות המאמרים. באתרים המבוססים וורדפרס ומערכות תוכן אחרות ניתן אפילו להשאיר כותרת מאמר יחסית ארוכה ולקצר את כתובת הURL ואת פירורי הלחם המוצגים למשהו קצר יותר המשקף את מה שנאמר במאמר.

חברה לבניית אתרים מקצועית חייבת לדאוג לבנות אתר עם פירורי לחם שיהיו גם בעמודים וגם בפוסטים שלכם, בשביל ליצור חווית משתמש קלה יותר, שהגולשים שלכם יוכלו לדעת היכן הם נמצאים ביחס לאתר ולחזור אחורה, במידת הצורך.

כיצד נגדיר פירורי לחם בצורה נכונה?

השתדלו להשתמש בפירורי לחם קצרים אך לא קצרים מידי. מצד אחד אתם לא רוצים שורת פירורי לחם קצרה מדי כדי שנתיב המעבר בין הקטגוריות והעמודים בהיררכיה המוצגת לא יהיו קצרים מדי שיהיה קשה לעבור ביניהם כמו במסכי מגע למשל. מצד שני אתם לא רוצים להפסיד שטח תצוגה יקר מדי רק על פירורי הלחם. השתדלו לכלול ביטוי מפתח רלוונטי בחלק הסופי של פירורי הלחם והקטגוריה שלפניו תהיה קצרה ומועילה שכן בלחיצה עליה הגולש יוכל לראות עוד מוצרים/פוסטים באותה הקטגוריה בקלות.

אודות המחבר
איתי ורצ'יק
איתי ורצ'יק

עוסק בפיתוח אתרים ובשיווק באינטרנט כבר משנת 2014, בעל סוכנות דיגיטלית WebZash. מוביל עסקים להגדלת הכנסות, בעזרת שימוש מנצח באינטרנט.

רוצים להגיב?

התקשרו עכשיו 072-3937747 או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

עוד טיפים ומדריכים בנושא

תעקבו אחריי ברשתות החברתיות

שתפו את המאמר עכשיו!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

איתי ורצ'יק עם חליפה
תגובות מחשבון הוורדפרס שלכם
דילוג לתוכן