רוצים לייצר קידום אורגני בפייסבוק בעזרת פרסום בפייסבוק?
הנה כמה דברים שחשוב לדעת על כך דרך המדיה החברתית הנחשקת והפופולארית ביותר בעולם. אז אם פתחתם עמוד חדש, קודם כל בשעה טובה ועכשיו? מי יראה את הדף הזה? מה הרצון והמטרה שלכם בפועל?
סרטון על פרסום בפייסבוק - איך להטמיע פיקסל של פייסבוק בדף נחיתה
כדי להשיג בדיוק את מה שאתם צריכים ולהניב הצלחות הנה כמה דברים שיעשו לכם סדר במידע הזה שנקרא קידום אורגני בפייסבוק.
רוצים לדעת איך לקדם את הדף שלכם כך שיקבל את החשיפה הראויה? המשיכו לקרוא, ליישם וכמובן לשתף את המאמר עם מי שצריך.
רוצים ללמוד איך לעשות זאת בעצמכם כנסו לדף קורס שיווק בפייסבוק וצרו איתי קשר לעוד פרטים!
פרסום בפייסבוק – הלייקים לא יגיעו מעצמם
טעות מס' 1 של לא מעט אנשים זה לחשוב שהלייקים יגיעו מעצמם ברגע שאנשים יראו את הדף. מה גורם לאנשים לעשות לייק על משהו? למה בכלל צריך לייקים?
התשובה לכך מאוד פשוטה וכן בעיקר בזכות נראות טובה שזה עושה, זה מייצר פופולאריות ואנשים מעריצים את המצב הזה. כאשר אנשים מבקרים בדף שלכם ורואים אוהדים, הם למעשה מתרשמים ממה שיש לכם להציע- הוכחה חברתית לכל דבר.
יותר לייקים בדף שלכם? יותר חשיפה אליו וכך למעשה יותר לקוחות מתעניינים ללקוחות קבועים ובעיקר משלמים. איך בודקים? איך מבדלים ואיך מוודאים כי הלקוחות הנבחרים אכן נכונים לכם? אחרי הכול כבר סיכמנו את עניין המשלמים בזמן ובעיקר מכל הלב נכון?
הנה טעות נוספה לחשוב כי כל לייק שאתם מקבלים הינו יקר מפז, מאידך, יש לייקים העלולים להתגלות כמזיקים בעליל.
מה עושים? לא מבזבזים את החשיפה שלכם על גולשים שפחות מעורבים בתוכן שלכם ומכאן הסיכוי שהם יקנו ילך ויקטן.
רוצים להשיג יותר לקוחות ולהעצים את הלקוחות באמצעות בזבוז התקציב שלכם נכון וממוקד? הנה כמה דברים שיעזרו לכם לעשות זאת כאן ועכשיו.
קידום בפייסבוק – בדלו את קהל הלקוחות שלכם
כלל ראשון, אם אתם שואלים מה לעשות זה לבדל את הלקוחות שלכם. מי באמת חשוב לכם? מי תרצו שיהפוך במהרה ללקוח מתעניין ומשלם ביד רחבה?איך יודעים שהקהל הזה אכן מתאים לכם?
כאן יהיה עליכם לצור סוג של אינגייג'מנט עם הלקוח (קוראים לזה אירוסין, סוג של חיבור חברתי, סוג של יש לך מה להציע לי? כשהלקוח מבין את זה, הוא במהרה יהפוך מלקוח מתעניין ללקוח מתעניין וקונה).
איך מבדלים קהל לקוחות נכון בפייסבוק?
פרסום בפייסבוק או קידום בפייסבוק ידרוש מכם סובלנות אבל גם הבנה ומענה על כמה שאלות קריטיות.
שנתחיל? קודם כל בדקו מה טווח הגילאים אליהם אתם פונים? אזור מגורים, מצב משפחתי, עיסוק, רמת הכנסה, השכלה ובעיקר איפה הלקוח הזה אוהב לבקר.
האם הוא עוקב אחר דפים עסקיים או מעדיף לקבל ניוזלייטר בדואר?
כמו כן, כדי לצור קשר נכון, רצוי לדעת על הלקוח שלכם קצת יותר מפרטי "קורות חיים".
למשל, מה הוא עושה בשעות הפנאי? מה מטרותיו בחיים ואפילו מה הערכים שלו.
זה קריטי משום שאם תדעו מה הערכים, תדעו מה באמת מפריע לו ואיזה פתרון הוא מחפש כאן אצלכם בדף העסקי – פייסבוק.
כאמור, אם תבינו מי הלקוח שלכם, תבינו מה מטרותיו ומה מפריע לו, משם תוכלו למעשה להתקדם ולתת לו בדיוק את מה שהוא מחפש.
הוא מבחינתו יאמין בכם ויהפוך אתכם לנותני שירות קבועים.
מה הוא קידום אורגני בפייסבוק ואיך עושים אותו?
קידום אורגני בפייסבוק, הוא השיתוף והפרסום הויראלי של הסרטונים שאתם רואים בפיד שלכם, מדי פעם, או השיתוף פוסטים והתמונות שזוכות לחשיפה גדולה, בלי להשקיע שקל בלבד, לעומת קידום ממומן בפייסבוק.
עושים זאת בצורה פשוטה מאוד:
- יוצרים פוסט על נושא מעניין ומדובר מאוד ברשת, נכון להיום.
- בהתחלה, בשביל ליצור בוסט התחלתי, מבקשים מחברים לעשות לייק ולהגיב ולשתף את זה אצלם.
- משתפים את הפוסט בקבוצות השונות, הקשורות לאותו הנושא.
- נותנים לזה קצת זמן, וזה יכול להגיע לפרסום ויראלי חינמי לחלוטין!
מהי חשיפה אורגנית גדולה בפייסבוק?
ככל שהתחרות גדולה יותר, פחות ופחות תוכן יגיע לידיהם של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם בצורה האורגנית. רוצים לדעת מה לעשות?
כדי להצדיק קידום אורגני בפייסבוק, חפשו תוכן מותאם מראש, ענייני ואחד כזה המשרת את הלקוח הפוטנציאלי שלכם. נצלו את המומנטום, זה יכול לקרות בזכות תוכן ממוקד ומותאם אחד לאחד לגולשים שלכם.
אז אולי יש ירידה בחשיפה האורגנית, אולי הלייקים זה כבר לא עיקר הדברים, מאידך, אם בעניין של קידום אורגני עסקינן, חשוב מאוד ואפילו קריטי לבחור את התכנים אותם אתם מציגים בפני הלקוחות שלכם. בסיכום דבר, תכנים טובים יצרו לכם קהל נכון וכך גם עוקבים ולקוחות קבועים ומשלמים בעתיד הלא רחוק.
דוגמאות לתכנים שצריך לפרסם בפייסבוק
כדי לייצר פוסטים עם ערך מוסף ועם קונים וקהל יעד, חשוב מאוד להפוך אוטוריטה. כדי להפוך ידענים בתחום שלכם פרסמו מאמרים או תכנים עם טיפים ברורים ומידע נכון שבדקתם מבעוד מועד.
חשוב גם לשתף פוסטים מבדרים, סיפורים אישיים נוגעים ללב, שידורי וידאו לייב ואפילו פוסטים המבקשים מהקהל להיות מעורב. לצורך העניין, שאלות ודרישה לתשובות בזמן אמת. בסיכום דבר, גם פוסטים המכילים לינקים וכפתורים להנעה לפעולה.
צריכים מישהו שיבצע עבורכם פרסום בפייסבוק?
רוצים להשיג כמה שיותר לקוחות בצורה שתעניק לכם שקט תעשייתי ובעיקר לקוחות טובים ואיכותיים?
תוכלו ליצור איתי קשר באתר: www.itayverchik.co.il או דרך המשרד בטלפון 072-3937747.