עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים בפייסבוק. בשל הפופלריות הרבה שצברה רשת הפייסבוק, היא הפכה לאחרונה לפלטפורמת שיווק משמעותית ביותר.
על כן, שימוש בפייסבוק ממומן ואורגני הינן דרכים מעולות ליצירת קמפיין פרסומי שעשוי להביא לתשואה גבוהה.
מה הכוונה של פרסום אורגני בפייסבוק?
פרסום אורגני בפייסבוק הוא בעצם תפוצה אורגנית של מספר המשתמשים הייחודיים שראו את הדף שלך מפרסם בניוז פיד או בדף שלך, לא כתוצאה ממודעה.
כאשר אתם מסתכלים על נתוני השימוש של פייסבוק ומכירים איך למדוד נתוני תפוצה לכל סרטון בדף העסקי שלכם – כמו צפיות למשל, תוכלו לראות מדדי Post Reach שכוללים נתונים אורגניים, כמו גם נתוני Total Reach. שניהם כוללים נתוני הגעה אורגנית.
תפוצה אורגנית היא מספר האנשים שראו את הפוסט שלך באמצעות חלוקה ללא תשלום.
Organic Reach עובד באופן דומה לדירוג במנועי חיפוש, אבל פייסבוק מבססת את מה שאתם רואים על היבטים כמו פופולריות, תדירות הפוסטים, הסבירות שתאהב פוסט ועוד.
יצירת קמפיין בפייסבוק ממומן בתרגוט לקהלים הרלוונטיים
בעת הגדרת מודעת פייסבוק בתשלום, יש שאלות רבות שצריך לשאול כדי שהקמפיין יעבוד.
האם אתם מכוונים לאנשים הנכונים? האם מידות התמונה שלך הן בקנה מידה גדול? האם אתה מפעיל את סוג המודעה הנכון? אם נהיה כנים, זה יכול להיות קצת מבלבל.
ברגע שתיכנסו ל'מנהל המודעות', תראו לוח מחוונים של ביצועים שבו כל הקמפיינים, סדרות המודעות והמודעות שלכם יופיעו ברשימה, כולל התוצאות שהם השיגו עבור דף הפייסבוק שלכם. אלא אם כן כבר יצרת מודעה עבור דף הפייסבוק שלך, לוח מחוונים זה יהיה ריק.
כדי ליצור קמפיין, סדרת מודעות או מודעה חדשים דרך מנהל המודעות של פייסבוק, לחץ על לשונית לסוג המודעה שברצונך ליצור ולחץ על הלחצן הירוק "צור" בקצה השמאלי של סוגי מודעות אלה.
יצירת מטרות והמרות בפייסבוק ממומן
פיקסל פייסבוק מאפשר לכם לעקוב אחר המרות עבור קמפיין הפרסום בשתי דרכים:
שיטת ההמרות המותאמות אישית היא הצורה הפשוטה ביותר של מעקב המרות, ואינה דורשת שינוי בקוד הפיקסלים של פייסבוק באתר שלך. שיטת מעקב זו כלולה ב'מנהל המודעות של פייסבוק' ומשתמשת בכתובות ה-URL של הדפים שברצונך לעקוב אחריהם.
השיטה השנייה והמתקדמת יותר למעקב אחר ההמרות שלך מגיעה משימוש באירועים סטנדרטיים. שיטה זו כוללת פיסות קוד העוקבות אחר פעולה מסוימת ויושבות בתוך פיקסל פייסבוק בדף האינטרנט שברצונך לעקוב אחריו.
יצירת דוחות אוטומטיים בפייסבוק ממומן
אתם חייבים לחסוך זמן של שעות שהושקעו, קודם לכן, במשיכת נתונים ובהכנתם בגיליונות אלקטרוניים.
אנחנו יודעים לייצר דוחות אוטומטיים בעזרת הפיצ'רים הרלוונטיים בפייסבוק ממון.
ליצירת דוחות אוטומטיים בשבילכם, השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם עם הצעה לדו"ח אוטומטי שיצא לכם לקמפיינים שאתם מנהלים:
חיבור של פייסבוק פיקסל באתר
אתם כנראה כבר יודעים שהפיקסל של פייסבוק חשוב כי –
הפיקסל של פייסבוק עוזר למפרסמים לעקוב אחר אירועים המתרחשים באתר שלהם ולהגיע לאנשים שביצעו אירועים אלה באמצעות מודעות.
חלק מבעלי האתרים והמשווקים ממענים להוסיף את הפיקסל – או להוסיף אותו בצורה נכונה. הסיבה הנפוצה ביותר היא הימנעות. הם מניחים שהתהליך מסובך וטכני מדי.
בעוד שהפיקסל יכול להיות טכני (במיוחד קשור לאירועים סטנדרטיים ומותאמים אישית), זה פשוט מאוד ליישם אותו ולהשתמש בכלי הליבה שלו.
ראשית, דעו שישנן מיליון ואחת דרכים להתקין את קוד הפיקסלים שלכם באופן ידני.
ניתן לעשות זאת באמצעות תוספים לוורדפרס, תכנות יצירתי, ולפעמים בתוך הגדרות ערכת נושא. כל דרכים אלו אפשריות, אבל דרך הטובה ביותר היא בעזרת גוגל תג מנג'ר.
להטמעת הפיקסל של פייסבוק באתר שלכם או בדף הנחיתה שלכם,
השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם: