יותר מ-10 מיליון אנשים מפרסמים בפייסבוק. וקל להבין מדוע כשמסתכלים על הנתונים: לפייסבוק יש כ-2.7 מיליארד משתמשים, ואנשים מבלים כיום יותר משעתיים ביום בפלטפורמות מדיה חברתית.
מה זה פייסבוק ממומן ואורגני
תפוצה אורגנית בפייסבוק פירושה מספר המשתמשים הייחודיים שראו את הדף שלך מפרסם בניוז פיד או בדף שלך, לא כתוצאה ממודעה. בפייסבוק, ישנם סוגים רבים של תפוצה. במבט ראשון, זה יכול להיות מבלבל. כשאתה מסתכל על נתוני השימוש של פייסבוק (אלא אם כן אתה מוריד נתונים כדי לחפור עמוק יותר) ומכיר את הפריצות והטריקים האלה של פייסבוק, תראה מדדי Post Reach שכוללים נתונים אורגניים בתשלום, כמו גם נתוני Total Reach. שניהם כוללים נתוני הגעה אורגנית.
תפוצה אורגנית היא מספר האנשים שראו את הפוסט שלך באמצעות חלוקה ללא תשלום. Organic Reach עובד באופן דומה לדירוג במנועי חיפוש, אבל פייסבוק מבססת את מה שאתם רואים על היבטים כמו פופולריות, תדירות הפוסטים, הסבירות שתאהב פוסט ועוד.
חיבור של פייסבוק פיקסל באתר
אתם כנראה כבר יודעים שהפיקסל של פייסבוק חשוב –.הפיקסל של פייסבוק עוזר למפרסמים לעקוב אחר אירועים המתרחשים באתר שלהם ולהגיע לאנשים שביצעו אירועים אלה באמצעות מודעות.
חלק מבעלי האתרים והמשווקים ממענים להוסיף את הפיקסל – או להוסיף אותו בצורה נכונה. הסיבה הנפוצה ביותר היא הימנעות. הם מניחים שהתהליך מסובך וטכני מדי.
בעוד שהפיקסל יכול להיות טכני (במיוחד קשור לאירועים סטנדרטיים ומותאמים אישית), זה פשוט מאוד ליישם אותו ולהשתמש בכלי הליבה שלו.
ראשית, דעו שישנן מיליון ואחת דרכים להתקין את קוד הפיקסלים שלכם באופן ידני.
ניתן לעשות זאת באמצעות תוספים לוורדפרס, תכנות יצירתי, ולפעמים בתוך הגדרות ערכת נושא. כל דרכים אלו אפשריות, אבל דרך הטובה ביותר היא בעזרת גוגל תג מנג'ר.
יצירת קמפיין בפייסבוק ממומן ואורגני בתרגוט לקהלים הרלוונטיים
בעת הגדרת מודעת פייסבוק בתשלום, יש שאלות רבות שצריך לשאול כדי שהקמפיין יעבוד.
האם אתם מכוונים לאנשים הנכונים? האם מידות התמונה שלך הן בקנה מידה גדול? האם אתה מפעיל את סוג המודעה הנכון? אם נהיה כנים, זה יכול להיות קצת מבלבל.
ברגע שתיכנסו ל'מנהל המודעות', תראו לוח מחוונים של ביצועים שבו כל הקמפיינים, סדרות המודעות והמודעות שלכם יופיעו ברשימה, כולל התוצאות שהם השיגו עבור דף הפייסבוק שלכם. אלא אם כן כבר יצרת מודעה עבור דף הפייסבוק שלך, לוח מחוונים זה יהיה ריק.
כדי ליצור קמפיין, סדרת מודעות או מודעה חדשים דרך מנהל המודעות של פייסבוק, לחץ על לשונית לסוג המודעה שברצונך ליצור ולחץ על הלחצן הירוק "צור" בקצה השמאלי של סוגי מודעות אלה.
יצירת מטרות והמרות בפייסבוק ממומן
פיקסל פייסבוק מאפשר לכם לעקוב אחר המרות עבור קמפיין הפרסום בשתי דרכים:
שיטת ההמרות המותאמות אישית היא הצורה הפשוטה ביותר של מעקב המרות, ואינה דורשת שינוי בקוד הפיקסלים של פייסבוק באתר שלך. שיטת מעקב זו כלולה ב'מנהל המודעות של פייסבוק' ומשתמשת בכתובות ה-URL של הדפים שברצונך לעקוב אחריהם.
השיטה השנייה והמתקדמת יותר למעקב אחר ההמרות שלך מגיעה משימוש באירועים סטנדרטיים. שיטה זו כוללת פיסות קוד העוקבות אחר פעולה מסוימת ויושבות בתוך פיקסל פייסבוק בדף האינטרנט שברצונך לעקוב אחריו.
יצירת דוחות אוטומטיים בפייסבוק ממומן
חסוך אינספור שעות שהושקעו קודם לכן במשיכת נתונים ובהכנתם בגיליונות אלקטרוניים. צור דוחות אוטומטיים בעזרת הפיטצ'רים הרלוונטיים בפייסבוק ממון. למידע נוסף תמיכה ויצירת דוחות פנו לאיתי ורצ'ק לביצוע עבודה טכנית מקצועית וללא פשרות.