Inbound Marketing – אסטרטגיות השיווק מהטובות ביותר 100%

Inbound Marketing - אסטרטגיות השיווק מהטובות ביותרכיום כל בעל עסק או חברה יודע כי כדי שהוא יהיה נגיש עבור כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, עליו להיות בעל נכס דיגיטלי כזה או אחר. נכסים דיגיטליים הם אותם נכסים פרסומיים הנמצאים ברחבי רשת האינטרנט וכוללים אתר אינטרנט, פרופיל פעיל ברשתות חברתיות, בלוג השייך לחברה, דף נחיתה שמפורסם בגוגל ועוד.

כיום בעידן הטכנולוגי שמתפתח ללא הרף, כולם נמצאים בכל רגע נתון ברחבי הרשת, גולשים דרך הטלפון החכם שנמצא תמיד בהישג יד, טאבלט או מחשב נייד שניתן לקחת לכל מקום ואפילו דרך הטלוויזיה החכמה בבית. מכיוון שהגישה לאינטרנט היא רחבת היקף, אין ספק כי זו הדרך הטובה ביותר לפרסם עסקים שונים.

שיווק באמצעות האינטרנט

קורס שיווק באינטרנט - הכול כלול

מכיוון שרשת האינטרנט רחבת היקף כיום, כל העסקים רוצים לבלוט מעל כולם ומשקיעים זמן וכסף רב כדי להיות נוכחים כמה שיותר ברחבי הרשת. פעולות שיווק כאלו נקראות שיווק באינטרנט, והן יכולות להביא את העסק לגדילה משמעותית וכך להצלחתו.

כיום גם עסקים קטנים ונישתיים ביותר כמו מורים פרטיים, מטפלים אלטרנטיביים יחידניים ועוד מחפשים את הדרך הטובה ביותר לפרסום מהיר של העסק שלהם – ולכן מיד פונים אל שיווק באמצעות אחת מהפלטפורמות הקיימות ברשת.

לרוב מדובר על השקעה לא קטנה שאותם עסקים צריכים להשקיע לצורך פרסום מיטבי, וכמובן אין הבטחה כי הפרסום אכן יצליח בסופו של דבר. לכן צצה בשנים האחרונות אסטרטגיית שיווק חדשנית ואיכותית הנקראת Inbound Marketing.

מהו Inbound Marketing

מדובר על המושג החם והטוב ביותר כיום בעולם השיווק הדיגיטלי. מונח זה מתאר את שיטת השיווק והפרסום של עסק או חברה באמצעות שימוש במגוון פלטפורמות פרסומיות איכותיות כמו ניוזלטר, פרסום ברשתות חברתיות שונות, פעולות קידום אורגני של האתר בגוגל, פרסום בלוגים, פודקאסטים ועוד מגוון דרכים אפקטיביות.

בשונה משיטות פרסום מסורתיות יותר שהיו נהוגות בעבר כמו הפצת עלונים בתיבות דואר, טלמרקטינג, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה ואפילו פרסום מודעות בשלטי חוצות – שיטת השיווק של Inbound Marketing מציעה מעטפת שיווקית כוללת התומכת בכל פלטפורמת שיווק נבחרת, וכך יכולה להקים מערך שלם של פרסום איכותי ויעיל עבור העסק.

כיצד Inbound Marketing יכול לתרום לשיווק העסק

קידום עסקים בניה וקידום אתרים

כאמור, שיטת השיווק הזו מציעה מכלול של אפשרויות פרסום ושיווק באמצעות רשת האינטרנט, ללא צורך בהסתמכות על שיטות פרסום מיושנות שאינן מביאות תוצאות, אפילו אינן ניתנות לכימות או בדיקה בנוגע לקהלים שנחשפו אל אותו פרסום.

באמצעות השיווק באמצעות האינטרנט ניתן למקד את החשיפה של כל פרסום על פי בחירה והתאמה יעילה ואפקטיבית, כך שאם מדובר על חשיפת מוצר סוים עבור קהל יעד שהוא בגילאים צעירים, ניתן למקד זאת באמצעות מגוון כלי פרסום המיועדים לכך בפלטפורמות השיווק השונות.

שיטת השיווק של Inbound Marketing מאפשרת יצירת תכנים פרסומיים ממוקדי מטרה ואיכותיים, כך שאמון הקהל על העסק נבנה בהתאם ומושך את תשומת הלב של כמה שיותר לקוחות. בסופו של דבר, אותם לקוחות יכולים להפוך להיות לקוחות פעילים של העסק ולהגדיל את הכנסות החברה.

המטרות העיקריות של שיטת Inbound Marketing

תבנית וורדפרס בעברית סוכנות דיגיטל

ניתן לומר כי לשיטת השיווק של Inbound Marketing יש כמה מטרות מרכזיות לצורך הצלחתו של העסק:

  1. יצירת עניין ומשיכה – המטרה הראשית היא ליצור עניין כלפי הגולשים השונים הנמצאים ברחבי הרשת, כך שהם ימשכו אל התכנים הפרסומיים שהם נחשפים אליהם באינטרנט ויגרמו להם להיכנס אל האתר של החברה, לקרוא את הבלוג שפרסמתם, לעשות לייק או לשתף פוסטים בפרופיל העסקיים של הרשתות החברתיות ועוד.
  2. המרת הגולשים ללידים איכותיים – לאחר שהמטרה של משיכה ויצירת עניין הושגה, כעת השאיפה היא שאותם גולשים יבצעו מגוון פעולות המרה באתר, בלוג, דף נחיתה או כל ערוץ אחר שהם נמצאים בו. אותן פעולות המרה הן השארת פרטים אישיים של כל גולש, כך שהחברה הרוויחה לעצמה לקוח פוטנציאלי ואיכותי, דבר שנחשב להמרה החשובה ביותר בתהליך השיווק.
  3. סגירת מכירות – במידה והחברה מציעה רכישה מקוונת באמצעות האתר, המטרה היא שאותו גולש שמעוניין בשירותי העסק ירצה לבצע תהליך של סגירת מכירה ישירה באמצעות הערוץ השיווקי בו הוא נמצא כמו דרך האימייל, תוכנת CRM המאפשרת רכישה ועוד. אם החברה מציעה רכישת שירות מסוים ולא מוצר, המטרה היא שאותו גולש ירצה לשריין את כל הפרטים הרלוונטיים על מנת לבצע רכישה של השירות הרצוי עבורו.
  4. המשך ביסוסו ואיכותו של העסק – לאחר ששלושת המטרות העיקריות הושגו, משיכה-המרה-מכירה, כעת המטרה הנוספת של החברה היא להמשיך ולבסס את אמון הגולשים השונים בעסק, באמצעות פעילות שוטפת ויעילה ברחבי הרשת עם פרסומי תכנים ברשתות החברתיות – כמו פרסום באינסטגרם, יצירת עמודי נחיתה אקטואליים ומעניינים, פרסום בלוגים איכותיים ועוד.

כך תבנו אסטרטגיית שיווק נכונה לעסק שלכם

בניית אתרים קידום ממומן PPC

כדי ששיטת השיווק של Inbound Marketing תישא תוצאות איכותיות במיוחד, חשוב להקפיד על דרך החשיבה האסטרטגית של כל עסק באשר הוא. חשוב במיוחד להתאים את שלבי האסטרטגיה בהתאם לאופיו ותוכנו של העסק, מכיוון שלכל עסק יש מטרה אחרת ששונה באופן מהותי בעסקים אחרים.

כדי ליצור Inbound Marketing איכותי, יש לייצר קודם כל תכנים מתאימים עבור ערוצי הפרסום השונים אם מדובר על פרסום מאמרים איכותיים בבלוגים, הקמת דפי נחיתה עם מסרים שיווקיים מושכים, פרסום פוסטים אטרקטיביים ברשתות חברתיות ועוד.

יש לציין כי שלבי השיווק הטובים ביותר נבנים בצורה הדרגתית, ממש כמו מערכת יחסים יציבה וטובה. גם לאחר השגת המטרה של יצירת לידים איכותיים ורלוונטיים עבור העסק, חשוב להמשיך עם קו פרסומי ושיווקי אחיד ואיכותי כדי לבסס את איכותו של העסק, ולהמשיך באינטראקציה ישירה ואפקטיבית עבור לקוחות קיימים וגם לקוחות פוטנציאליים חדשים.

דבר אחרון ולא פחות חשוב, הוא שלבי הבדיקה והניתוח של כל ערוץ פרסומי. הודות למגוון כלי פרסום יעילים ומתקדמים, ניתן בכל זמן לבצע מעקבים וניטורים אחר פרסומים שונים ברחבי הרשת, וכך להבין האם שיטת הפרסום שבחרתם בה היא אפקטיבית או שיש צורך לשנות את התוכן, קהל היעד ועוד כדי למשוך כמה שיותר גולשים איכותיים ורלוונטיים עבור העסק.

תנו לגולשים להחליט לבד

על מנת ששיטת השיווק תהיה כמה שיותר אפקטיבית עבורכם, מומלץ להתמקד בשיטות פרסום כמה שפחות מכירתיות.
הלקוחות בכלל והלקוחות הישראלים בפרט אינם אוהבים ש”דוחפים” אותם לרכוש דברים, זוהי כנראה הסיבה מדוע תחום שיחות הטלמרקטינג והמכירה כבר הולך ודועך בהדרגה, מכיוון שהלקוחות אינם מגלים עניין בשיחות מכירתיות שמאלצות אותם לרכוש דברים שהם כלל לא חשבו עליהם.

לכן, התמקדו בתכנים ומסרים פרסומיים שאינם כוללים מכירות פרטניות ישירות, אלא הצעות אטרקטיביות ומשתלמות עבור קהל לקוחות רחב כך שכל אחד ישמח לנסות את המוצר או השירות לפי החלטתו ובחירתו האישית, וללא צורך באילוצים ודחפים מכירתיים חיצוניים.

בדרך הזו של יצירת עניין ומשיכה ללא הצהרת מכירה, תוכלו לבנות את האמון שלכם מול הלקוחות השונים, וכך להבטיח כי אותם לקוחות יהיו נאמנים לעסק שלכם ואף ימשכו אחריהם לקוחות רלוונטיים ואיכותיים נוספים שיתווספו למאגר הלקוחות של החברה, וכך יגדילו את רווחי העסק.

סרטון המרחיב את כל נושא Inbound Marketing

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email

מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

בניית אתרים באשדוד ובכול הארץ קידום אתרים אחסון אתרים עיצוב אתרים IVBS לעסקים קטנים ובינוניים

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

WhatsApp chat
דילוג לתוכן