כיום, ישנם כלים רבים בהם ניתן להשתמש כדי להגיע ללקוחות העסק שלכם. בין היתר, ניתן להשתמש בכלים שונים של שיווק באינטרנט. אחד מהאמצעים האלו הוא שיווק באמצעות מנוע החיפוש של גוגל.
אולם, כדי להשתמש בשירותי ניתוח נתונים, שירותי פרסום או בשירותי הטמעה ודיווח יש להשתמש במערכות עיבוד נתונים.
אמנם, הטמעה של מערכות שכאלה איננה משימה מסובכת, אך ייתכן שהיא תדרוש איזה שהן פעולות תכנותיות וכתיבה של קוד בשפת HTML.
הטמעה זו איננה משימה מורכבת כאשר מבצעים אותה לראשונה, אולם, לאחר זמן מה וכאשר האתר ומתודת הפרסום מתפתחת, הקוד הופך לארוך ומורכב.
לכן, יכולות לצוץ בעיות כאשר יש לבצע שינויים בקוד המותקן באתר, או כאשר מעוניינים להוסיף שורת קוד חדשה לקוד הקיים.
בשביל למנוע טעויות כאלה, ומכיוון שעבודה זו יכולה לקחת הרבה מאוד זמן, גוגל יצרה כלי שימושי ביותר שבעזרתו ניתן לעשות שימוש בפלטפורמת עיבוד הנתונים והפרסום שלה –Google Tag Manager, או גוגל תג מנג'ר.
על ידי ביצוע שינויים בשורת קוד אחת ניתן בטעות להרוס את הקוד של כל האתר.
למרבה המזל, גוגל יצרה כלי נהדר שיעזור לכם – Google Tag Manager, או (גוגל תג מנג'ר) GTM.
ליצירת דוחות אוטומטיים של גוגל תג מנג'ר עבורכם, השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם עם הצעה לדו"ח אוטומטי שיצא לכם עבור הקמפיינים שאתם מנהלים:
מה זה גוגל תג מנג'ר
גוגל תג מנג'ר מאפשר לך לנהל בקלות תגי JavaScript ו- HTML ללא עזרה של מפתח – ובכן, כמעט ללא עזרה. עדיין צריך לבקש ממפתח להתקין את קוד Tag Manager באתר.
אולם, לאחר מכן, ניתן להוסיף את כל השירותים ואת הסקריפטים החדשים ממש בממשק Google Tag Manager בעצמך ולהיעזר במפתח ובכותב קוד רק במקרים מסוימים.
עם גוגל תג מנג'ר, תוכל לנהל את הממשק של גוגל לאתר שלך, ובפרט:
- להגדיר העברת נתונים לגוגל אנליטיקס, Yandex.Metrica, AppsFlyer ומערכות אנליטיות אחרות.
- למקם את Google Ads, DoubleClick, פייסבוק ותגיות שיווק חדשות אחרות באתר שלך.
- להציב סקריפטי HTML מותאמים אישית באתר שלך כדי להציג באנרים, לבצע בדיקות A/B וכן הלאה
- לערוך במהירות תגיות של גוגל.
הטמעה של פיקסלים של פייסבוק באתר באמצעות גוגל תג מנג'ר
מודעות פייסבוק ומודעות אינסטגרם יכולות להיות ערוצי פרסום מרכזיים עבור עסקים רבים, אך בדומה ל-Google Ads, הן מסתמכות במידה רבה על אותות הנתונים הנכונים לביצועים יעילים.
פיקסל פייסבוק היא אחת הדרכים לשלוח אותות נתונים אלה למערכת פייסבוק כדי לשפר את ביצועי הפרסום שלך.
אם אתה משתמש גוגל תג מנג'ר כדי לנהל טוב יותר את המעקב אחר האתר שלך, אתה יכול להוסיף את פייסבוק פיקסל ל-Google Tag Manager (GTM) על-ידי שימוש במערכת.
הטמעה של גוגל אנליטיקס באתר באמצעות גוגל תג מנג'ר
גוגל אנליטיקס הוא כלי ניתוח אינטרנט חזק מאוד (וחינמי), ולכן הוא אחד הדברים הראשונים שניתן להוסיף ל- Google Tag Manager.
מכיוון שגוגל אנליטיקס וגוגל טאג מנג'ר נוצרו שניהם על ידי גוגל, התהליך להוספת גוגל אנליטיקס ל – GTM הוא פשוט יחסית.
עם זאת, מכיוון שיש כיום שני סוגי מאפיינים שונים של Google Analytics, Universal Analytics (המכונה Google Analytics 3) ו- Google Analytics 4 (GA4), עליך להחליט תחילה אילו מהם ברצונך להוסיף.
לא משנה איזו גרסה של Google Analytics תרצה להוסיף ל- גוגל תג מנג'ר, תשתמש בתג גוגל תג מנג'ר כדי להוסיף אותה לאתר שלך.
התהליך דומה מאוד, אבל, לא משנה איזו גרסה של Google Analytics תבחרו להוסיף ל- גוגל תג מנג'ר, זה המקום הנכון לבדוק כיצד.
הטמעה של כל סוגי ההמרות של גוגל אדוורדס באתר באמצעות גוגל תג מנג'ר
כשאתה יוצר פעולת המרה בחשבון Google Ads שלך, תקבל תג מעקב אחר המרות כדי להוסיף לאתר שלך.
תיוג זה עוקב אחר מתי מישהו שלחץ על המודעה עובר לאתר שלך ומשלים פעולה שהגדרת כבעלת ערך, כגון רכישה או הרשמה.
לסיכום, בעזרת קבלת שירות מינימלי תוכל להיות הבעלים והמנהל של כל המידע שזורם באתר שלך בקלות יחסית.
לשירות הקמה ותפעול של גוגל תג מנג'ר: