כדי שלקוחות יהיו מודעים לעסק שלך וייחשפו אליכם גם אם הם לא מחפשים אתכם באופן יזום בווייז תצטרכו להיות על המפה מול העיניים שלהם, לכן יש אפשרות להוסיף במפה אייקון עם לוגו של העסק.
פרסום שיעזור לכם בנוסף, לשירות בניית אתרים.
בכל פעם שנהג יהיה במרחק גיאוגרפי מוגדר בסביבת העסק שלכם תוצג לו סיכה עם לוגו העסק במפה.
לסיכה בוויז יש 3 יתרונות:
- הסיכה מסייעת לאנשים למצוא את מקום העסק בקלות.
- מעודדת אנשים להגיע לעסק.
- מזכירה לנהגים פעם אחר פעם שהעסק שלכם נמצא קרוב אליהם 'על הדרך', כך שבעתיד כאשר המוצר או השירות שאתם מציעים יהיה רלוונטי עבורם, אתם תהיו הראשונים שיעלו להם בראש.
כמה יעלה לכם פרסום בוויז?
עלות הפרסום בוויז תלויה בתקציב שלכם לפרסום וגם בכמות החשיפות של העסק שלכם לנהגים.
בכל חשיפה – כל פעם שנהג יראה את האייקון שלכם במפת הדרך של Waze, אתה תשלמו סכום סמלי על אותה החשיפה או הקלקה.
כלומר, אתם משלמים רק על חשיפות לעסק שלכם בפועל, ולא מבזבזים כספים על פרסום באופן שרירותי גם כשאף אחד לא נחשף אליו.
קידום אתרים לדוגמא, דורש הרבה זמן עיסוק, על מנת שהעסק יופיע בדף הראשון.
לעומת זאת, פרסום בוויז היא הדרך המהירה ביותר להופעה במסך.
מספר הפעמים שהעסק שלכם יופיע בוויז תלויה בתקציב שאתם מוכנים להשקיע בכל חודש על הצגת האייקון עם לוגו העסק במפה.
ככל שהתקציב יהיה גדול יותר, כך יותר נהגים יוכלו להיחשף לאייקון שלכם. כמו כן, יש לציין כי עסקים מסוימים יכולים ליצור חשיפות איכותיות גם ללא התחייבות לתקציב גדול.
חברת "IVBS" היא אחת החברות המוכרות בארץ, שנותנת שירותי פרסום בוויז לעסקים.
אסטרטג מציעה חבילות פרסום במחירים נוחים לכל כיס, ותעזור לכם לבחור במסגרת התקציב המתאים לעסק שלכם לך כדי שההשקעה תשיג פרסום אפקטיבי ולא תתבזבז לשווא.
בשורה התחתונה – עלות הפרסום נקבעת בהתאם לתקציב שאתם בוחרים!
רוצים לפרסם בוויז את העסק שלכם – איך לפרסם בתשלום בוויז?
ככה תעשו את זה – פרסום בתשלום:
- הופעה בתוצאות החיפוש בוויז – כמודעה של פרסומת. כשאנשים יחשפו את שם העסק, תעלה להם מודעה ממומנת שלכם (בדומה למודעה בקידום ממומן של גוגל).
- סיכה – סיכת לוגו – סיכה עם לוגו של העסק תופיע על המפה תופיע לנהגים שנמצאים באזור העסק. לחיצה על הסיכה תפתח את כרטיס העסק שכולל לוגו, באנר, כתובת אתר אינטרנט, מספרי טלפון, פרטים, שעות פתיחה וכן הלאה.
- באנר טייק אובר – באנר של מודע פרסומית שיקפוץ וישתלט הצג של הנהג שנוסע בקרבת העסק. (הטייק אובר קופץ בעת עצירה בלבד, ברמזור או בצד הדרך).
האפשרות החינמית לפרסום בוויז (Waze) – איך לפרסם חינם בוויז?
פתחו את אפליקציית וויז כשאתם נמצאים בעסק. וודאו כי ה- GPS דלוק.
יש ללחוץ על העיגול הכתום שבדרך כלל נמצא בצד ימין > ואז ללחוץ על לחצן 'מקום'.
המצלמה בשל הטלפון תפתח באופן אוטומטי. צלמו את מקום העסק או השלט שלו עם הלוגו ולחצו להתקדם הלאה לשלב הבא.
מלאו את הפרטים בכרטיס העסק ולסיום עשו שמירה.
לאחר השמירה, המקום נשמר ומועבר לאישור עורכי וויז (לרוב הפרסום בוויז יתקבל אישור תוך מס' ימים)
תוכלו לערוך בהמשך את נקודת המיקום שלכם.
כמו כן, על מנת להוסיף את העסק בשפה אחרת, תצטרכו לעשות את התהליך פעם נוספת מחדש.
כיצד פרסום בוויז יגדיל את החשיפה לעסק
מאז שאפליקציית וויז נכנסה לחיינו, נהגים רבים בוחרים להשתמש בה במהלך נסיעותיהם בכבישי הארץ, וגם כאלו שנוסעים באופן יומיומי קבוע את אותו המסלול.
אפליקציית וויז הפכה להיות הרבה יותר מאפליקציית ניווט בזמן אמת, אלא גם אפליקציה המציגה בזמן אמת מידע רלוונטי לנהג כמו פקקים, עומסי תנועה, חסימות כבישים וגם התראות על מצלמות מהירות, שוטרים או תאונות ומכשולים שקיימים במסלול בו נוסעים.
משום כך, מיליוני נהגים ברחבי הארץ חשופים בכל יום ובכל רגע נתון לאפליקציה, כך שהופעה של באנר פרסומי על גבי המסך יכול להיות רלוונטי עבור חלקם, גם אם מדובר על עצירה במקום של העסק ללא תכנון מוקדם.
המודעות הפרסומיות יכולות גם להזכיר לנהגים רבים על דברים שהם שכחו מהם, או לא נמצאים אצלם בחשיבה באותו הרגע, כמו תזכורת על קנייה של מוצרים לגינה, מוצרי צריכה ואוכל הכרחיים לבית או הזמנת אוכל לארוחת ערב שתוכננה עם חברים.
מתי הנהג נחשף לפרסום בפועל
מכיוון שעל פי חוק אסור לנהג להיות מול גורם שיפריע לו בנסיעה כמו צפייה בווידאו, קריאה של כתבות, כתיבה של הודעות ועוד דברים שאפשריים בעזרת הטלפון החכם – הדבר היחידי שמותר לנהג להציב מולו במהלך הנסיעה היא מערכת ניווט חכמה, שתציג לו את הדרך ללא הסחות דעת.
מצד אחד ניתן לחשוב כי אותן מודעות פרסומיות ש"קופצות" בוויז עלולות להפריע לנהג, ולהסיח את דעתו במהלך הנסיעה.
אך המפתחים של וויז מבינים את הבעייתיות של הקפצת מודעות פרסומיות במהלך הנהיגה, ולכן מאפשרות הצגה של מודעות שונות רק במהלך עצירה של הרכב בפקקים, עומסים או חסימות כבישים.
האפליקציה מזהה האטה של הרכב במיקום מסוים בו הוא נמצא, וכך מקפיצה לו מודעות פרסומיות רלוונטיות על פי המיקום הגאוגרפי שלו. לדוגמה, אם הנהג נוסע בכביש בינעירוני בין תל אביב לפתח תקווה, הוא יקבל במהלך האטה או עצירה מודעות פרסומיות של עסים בקרבת מקום כמו רמת גן, בני ברק, פתח תקווה ועוד.
אפשרות לשמירת העסק כנקודת ציון
אחד מהשירותים היעילים שחברת וויז מציעה לעסקים השונים, נוסף על פרסום מודעות באפליקציה, הוא שירות של שמירת העסק באפליקציה כנקודת ציון עתידית לעצירה או ביקור. בדרך הזו צרכנים שונים המעוניינים להגיע לבית עסק כלשהו, יכולים רק להקליד את שם העסק כפי שהם מכירים – וכך האפליקציה תציג להם באופן מידי את הכתובת של מקום העסק המבוקש.
רוב הצרכנים אינם מכירים או זוכרים כתובות של עסקים שהם מבקרים בהם, ובמיוחד אם אלו עסקים חדשים עבורם שבהם לא ביקרו בעבר.
לכן, כדי לייעל את החיפוש עבור הצרכן וויז מאפשרת לבעלי עסקים להיות חשופים לקהל גדול יותר של צרכנים באמצעות הופעת העסק באפליקציה כנקודת ציון ולא ככתובת.
סוגי מודעות פרסומיות בוויז
וויז מאפשרת לבעלי עסקים להופיע באפליקציה כמודעה פרסומית על פי שתי צורות פרסום שונות. צורה אחת היא באמצעות באנר "קופץ". זוהי תמונה קטנה של העסק, או שקשורה לעסק, המופיעה על חלק קטן מהמסך למשך מספר שניות בודדות.
כך הנהג נחשף לפרסום ויכול לבחור האם להוסיף את העסק למסלול הנסיעה שלו, או פשוט להתעלם ממנו כי זה לא רלוונטי אליו.
מודעה פרסומית נוספת בוויז, ומעט יותר בולטת ומשמעותית, היא מודעת פרסום התופסת חלק גדול ממסך הטלפון ולכן היא מוצגת רק במהלך עצירה מלאה של הרכב.
כך מודעה מסוג זה יכולה לתפוס יותר את תשומת ליבו של הנהג, ולעורר אצלו משיכה או עניין במיוחד אם מדובר על הצעה או מבצע אטרקטיבי.