במדריך זה, אני מסביר איך להטמיע פיקסל של פייסבוק בדף נחיתה בוורדפרס בצורה מאוד פשוטה ומהירה ובלי להסתבך בכלל:
סרטון על איך להטמיע פיקסל של פייסבוק באתר
איך להטמיע פיקסל של פייסבוק
הפיקסל של פייסבוק הוא פיסת קוד שאנו מקבלים מפייסבוק בהקמת קמפיין ממומן במערכת הפרסום של פייסבוק.
את הפיקסל נשתול בדף הנחיתה או באזור מסוים באתר שלנו ובכך נוכל לסמן ולטרגט קמפיין לאנשים שכבר ביקרו בעמוד שלנו ונחשבים ללקוחות מתעניינים.
קמפיין ממומן בפייסבוק חוזר המפרסם רק ללקוחות שהושתל אצלם בדפדפן הפיקסל שלנו נקרא רימרקטינג. מדריך קצר זה יסביר לכם איך להטמיע את אותו פיקסל של פייסבוק בדף הוורדפרס שלכם.
תפקידיו העיקריים של פיקסל הפייסבוק מבחינתנו:
- לסמן קהל שנרצה למקד אליו את הקמפיין שלנו.
- לאסוף מידע וסטטיסטיקות אודות ההתנהלות של הגולשים באתר שלנו.
מדוע זה חשוב להשתמש בפיקסל של פייסבוק?
מלבד העובדה שתוכלו ל"סמן" את הקהל שכבר ביקר באתר שלכם והתעניין במוצרים/בשירותים/בתחום שלכם ולחשוף את המודעות שלכם לקהל יעד ממוקד יותר, הרי שהטמעת הפיקסל גם תעזור לכם לאסוף מידע חשוב על התנהלות הגולשים שלכם באתר: כמה מתוכם לחצו על כפתור הצור קשר, מהיכן הם יצאו, כמה זמן היו באתר, כמה מהם הוסיפו מוצרים לעגלה ועוד. שילוב של פיקסל פייסבוק וגוגל אנליטיקס יכול להיות כלי עזר עוצמתי במיוחד לאתר או דף הנחיתה שלכם.
פתיחת הפיקסל בפייסבוק:
ראשית תצטרכו להיכנס למערכת הפרסום של פייסבוק ותחת Events Manager להיכנס לחלק את הפיקסלים.
תוכלו לפתוח כעת פיקסל ולעקוב אחר ההוראות הפשוטות מול המסך. לאחר הפתיחה של הפיקסל תמצאו את setup Instructions וכעת תראו 3 אופציות לשימוש בפיקסל.
הראשונה והשלישית פחות רלוונטיות עבורכם ואילו האופציה השנייה אומרת "קבלת קטע קוד והטמעתו בחלק הHEADER של האתר/דף הנחיתה שלכם". בחרו באופציה זו והעתיקו את הקוד.
הטמעת הפיקסל של הפייסבוק בוורדפרס:
ניתן להתקין את אחד התוספים הבאים: Insert Header and Footer או Per page add to head . אחד מהם בהחלט מספיק. לאחר התקנת התוסף הפעילו אותו והיכנסו אל ההגדרות שלו. בחלק של הHEADER הדביקו את הקוד שקיבלתם מפייסבוק ולחצו על "שמור שינויים".
הגדרות וניטור המידע בקמפיין:
כעת תוכלו להיכנס למערכת הפרסום של פייסבוק ולבחור את המידע שתרצו לנטר. בין היתר תוכלו לבקשה מידע על כלל המבקרים באתר, על מבקרים בעמוד ספציפי, על זמן השהות של המבקרים באת ועוד. הגדרת ניטור המידע חשוב מאוד למטרות הקמפיין שלכם.
כך תוכלו לעקוב אחר ביצועי הקמפיין והתנהגות הגולשים, לבחון את השיפורים של מודעות וקמפיינים וכן ההתנהגות של הגולשים באתר שלכם. אם אתם זקוקים לעזרה נוספת עם הטמעת הפיקסל בדף הוורדפרס שלכם צרו איתי קשר באתר או בטלפון ואשמח לסייע לכם.