SERP – Search Engine Result Page – מה הוא המונח

מה הוא המונח SERP - Search Engine Result PageSERP – כאשר אנו מקלידים מילת מפתח מסוימת בתוצאות החיפוש מתקבלות תוצאות רבות ומגוונות. למרות זאת, איננו מתלבטים רבות בין ים התוצאות, מחליטים בתוך 2-3 ומקליקים על התוצאה המתאימה לנו. איך אנו עושים זאת? ובכן, גולשים רבים פשוט מקליקים על אחת מבין 3 התוצאות שהם רואים, ואחרים שמים לב לאלמנטים נוספים אשר מופיעים בתוצאות החיפוש – תמונות או סרטונים.

להופיע ראשונים ב- SERP

(SERP Search Engine Result Page) הוא מונח המתייחס לעמוד החיפוש שמופיע לאחר שמקלידים בו את מילות המפתח הרלוונטיות. בזמנים עברו עמוד זה הציג רק תוכן מילולי, אבל מאז השתנו פני הדברים וה-SERP מציג גם סרטונים ותמונות.

כמו כן, במקרים שבהם מדובר בבעל עסק, יופיעו בתוצאות החיפוש גם נתונים חיוניים כמו המיקום על המפה, כתובת בית העסק או שעות פתיחה.

עוזרים למנוע החיפוש לקדם את האתר שלך

כאמור, כבעלי אתרים רבים מאתנו רוצים להופיע בתוצאות הראשונות של ה-SERP. אז איך משפרים את SEO קידום אתרים שלכם

חשוב לשים לבל לכמה פרמטרים:

  • בניית תפריטי ניווט ברורים – תפריטי הניווט מאפשרים ללקוח להתמצא באתר האינטרנט, ועל כן עליהם להיות פשוטים להבנה. חשוב לבנות היררכיה ברורה בין כל התפריטים. כמו כן, על התפריטים להיות ממוקמים בדרך כלל בצדי העמוד או בחלקו העליון.
  • עיצוב מותאם לנייד – ה-SERP תקף היום יותר ויותר למכשירי הסלולר הקטנים. לא פעם, משתמשי הטלפון החכם מעדיפים לבצע חיפוש בווב דווקא במסך הקטן. משום כך, חשוב להתאים את האתר לאפליקציות ולנייד. כך תוכלו להיות בטוחים שתגיעו גם ללקוחות שגולשים רק בסלולר.
  • התמונה ששווה אלף מילים – לתמונות באתר יש תפקיד חשוב מבחינת חיפוש. לא זו בלבד שהן מעניקות את היופי והעיצוב לאתר, אלא הן גם תורמות למנוע החיפוש. כשם שעושים אופטימיזציה לעמוד תוכן, כן חשוב לעשות אופטימיזציה לתמונות – להעלות את התמונות בגודל המתאים לאתר ולהעניק לתמונות את התיאור המתאים להן.
  • מהירות הטעינה – גוגל מייחסת חשיבות גדולה למהירות הטעינה של האתר ומעדיפה לקדם אתרים שיכולים להיטען תוך 2-3 שניות.
  • מתממשקים עם הרשתות החברתיות – לא תמיד ברור אם ההתממשקות עם פייסבוק או לינקדאין תורמת לקידום האתר ואיך זה קורה, אך אם אתם מעוניינים להגדיל את החשיפה שלכם ואת מספק הכניסות, כדאי לחבר את האתר לרשת חברתית.

תצוגה שונה ב- SERP: גוגל לעסק

השירות של Google My Business מאפשר לבעלי העסקים להציג מידע לגולש כבר בתוצאות החיפוש.

כאשר נרשמים לשירות, יש צורך למלא פרטים חיוניים כמו שם העסק, כתובת, קטגוריה המתאימה לבית העסק (אפשר לבחור עד 9 קטגוריות), שעות הפעילות של בית העסק, אתר אינטרנט, מספר טלפון ליצירת קשר, תמונות ומאפיינים נוספים שחשוב שהלקוחות יידעו (דוגמת אפשרויות ישיבה בחוץ, Wi-Fi בחינם ועוד). כלי זה מאפשר לבעלי העסקים להעניק פרטים חיוניים לגולש עוד בשלב הצגת ה-SERP.

סרטון על SERP - Search Engine Result Page

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email

מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

בניית אתרים באשדוד ובכול הארץ קידום אתרים אחסון אתרים עיצוב אתרים IVBS לעסקים קטנים ובינוניים

רוצים להגיב?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

WhatsApp chat
דילוג לתוכן