וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן, מהנפוצות ומהמומלצות ביותר בעולם.
זוהי מערכת לניהול תוכן, אשר פועלת על קוד פתוח וגם מאפשרת לבעל האתר לבצע את כל השינויים הדרושים, היא תומכת בכל הדפדפנים בשפה העברית וכוללת מגוון רחב של תוספים ותבניות עיצוב.
כשבונים אתר בוורדפרס, אחד הדברים הראשונים שיש לעשות לאחר בחירת שם הדומיין הוא בחירת חבילת אחסון במטרה לחבר אליה את המערכת לניהול התוכן. בעלי עסקים רבים מחפשים אחסון וורדפרס מהיר עם שירות ותמיכה מלאים. בכתבה זו אספנו כמה טיפים שיסייעו לכם למצוא אחסון איכותי לאתר הוורדפרס שלכם.
אחסון וורדפרס – לינוקס או ווינדווס
בעלי עסקים מתחילים המקימים אתר אינטרנט תדמיתי משלהם מתלבטים לגבי סוג האחסון שעליו יבנו את אתרם – Linux או Windows. שרתי Linux נחשבים לידידותיים יותר עבור וורדפרס, ועליהם ניתן להתקין ממשקי ניהול נוחים כמו Plesk. באופן כללי, אמנם אפשר להתקין אתר וורדפרס על גבי שרת Windows 2003, אך במקרה זה יהיה צורך לבצע התאמה מיוחדת הדורשת התעסקות רבה.
מדוע לא כדאי לבחור אחסון וורדפרס חינמי
באתרי האינטרנט השונים ניתן למצוא אחסון וורדפרס איכותי המוצע בחינם. עם זאת, במקרים רבים מדובר במלכוד. כך, ייתכן שחברה מסוימת או אדם פרטי יציעו לכם אחסון בחינם הכולל שטח מצומצם ביותר. כמו כן, על פי רוב, גורמים המציעים אחסון חינמי אינם מספקים שירות ותמיכה מלאים. לאור זאת, מומלץ לבחור שירותי אחסון בתשלום במחיר הוגן.
3 סוגי אחסון עיקריים
כדי לבחור את האחסון המתאים לכם, כדאי להכיר את שלושת הסוגים הנפוצים הקיימים היום:• אחסון וורדפרס שיתופי – אחסון נפוץ הנחשב לזול מבין כל השלושה, וכדאי להתחיל עמו אם אתם נמצאים בראשית דרככם. במסגרת האחסון השיתופי נחלק שרת גדול אחד בין כמה אתרים. האחסון השיתופי מתאים בעיקר לבלוגרים ולאתרים של בעלי עסקים קטנים. עם זאת, חשוב לשים לב לכך שכאשר יש בעיה כלשהי בשרת, היא משפיעה על כל האתרים המאוחסנים עליו.
• אחסון VPS – אתרים הנמצאים על גבי אחסון זה נמצאים על גבי שרת פיזי גדול המחולק לכמה שרתים. חלקוה זו מעניקה לבעל האתר שליטה על השרת. עם זאת, ניהול VPS דורש ידע והבנה בתחום. לפיכך, אם אתם חוששים "לגעת" בשרת, כדאי לוודא שחברת האחסון מספקת שירותי תמיכה מקצועיים. האחסון מותאם לפעולת קידום אתרים ומאפשר לבצע אופטימיזציה לאתר.
באופן כללי, אחסון VPS מתאים במיוחד למפתחים בתחילת הדרך, בלוגרים ועסקים בינוניים.
• אחסון מנוהל – חברות אחסון לא מעטות מציעות אחסון וורדפרס מנוהל. שירותי הניהול פוטרים את בעל העסק לדאוג לאתר שלו. על פי רוב, מדובר באחסון איכותי ומהיר הנתמך על ידי החברה בכל עת. כך שניתן לקבל מענה מפורט על כל שאלה.
זאת ועוד, אחסון וורדפרס מנוהל הוא אחסון מאובטח שבו מתבצעים גיבויים בכל עת ומתריע את בעל האתר מפני התקנת תוסף שעלול להזיק לאתר.
חברות אחסון המתאימות את שירותיהן לאתרי וורדפרס
1. כאשר בוחרים חברת אחסון אתרים, מומלץ לאתר חברות אשר מתאימות את שירותיהן במיוחד לאתרי וורדפרס. אחת החברות הנפוצות יותר בתחום היא חברת Hostgator.
צוות החברה מתקין עבורכם את מערכת וורדפרס ללא גביית תשלום נוסף ומציע חבילות האחסון כוללות נפח ללא הגבלה (ומאפשרות לוורדפרס להיטען במהירות).
כמו כן, ב-Hostgator ניתן לקבל שירות ותמיכה 24/7.
2. חברת אחסון נוספת המתמחה בעבודה עם וורדפרס היא iPage.
הצוות מספק התקנה אוטומטית של וורדפרס ללא תשלום נוסף, וכן נפח אחסון ותיבות דואר אלקטרוני ללא הגבלה. גם בחברה זו פועלת מחלקת התמיכה 24/7.
3. קלאודוויז – Cloudways – חברת האחסון המנוהל לוורדפרס הטובה ביותר שאני מכיר, עם שירות ותמיכה 24/7 בצ'אט במענה של מספר שניות בלבד! מומלץ ביותר.
שירותי החברה מתאימים גם למשתמשים שאין להם רקע קודם בתכנות או בתחום בניית אתרים, וכוללים אחסון על גבי כונני SSD מהירים, עדכון לגרסאות וורדפרס וגיבוי התקף עד 30 יום.
מעבר לכך, החברה מספקת שירות בכל שעות היממה במקרים דחופים.
עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים בפייסבוק. בשל הפופלריות הרבה שצברה רשת הפייסבוק, היא הפכה לאחרונה לפלטפורמת שיווק משמעותית ביותר.
על כן, שימוש בפייסבוק ממומן ואורגני הינן דרכים מעולות ליצירת קמפיין פרסומי שעשוי להביא לתשואה גבוהה.
מה הכוונה של פרסום אורגני בפייסבוק?
פרסום אורגני בפייסבוק הוא בעצם תפוצה אורגנית של מספר המשתמשים הייחודיים שראו את הדף שלך מפרסם בניוז פיד או בדף שלך, לא כתוצאה ממודעה.
כאשר אתם מסתכלים על נתוני השימוש של פייסבוק ומכירים איך למדוד נתוני תפוצה לכל סרטון בדף העסקי שלכם – כמו צפיות למשל, תוכלו לראות מדדי Post Reach שכוללים נתונים אורגניים, כמו גם נתוני Total Reach. שניהם כוללים נתוני הגעה אורגנית.
תפוצה אורגנית היא מספר האנשים שראו את הפוסט שלך באמצעות חלוקה ללא תשלום.
Organic Reach עובד באופן דומה לדירוג במנועי חיפוש, אבל פייסבוק מבססת את מה שאתם רואים על היבטים כמו פופולריות, תדירות הפוסטים, הסבירות שתאהב פוסט ועוד.
יצירת קמפיין בפייסבוק ממומן בתרגוט לקהלים הרלוונטיים
בעת הגדרת מודעת פייסבוק בתשלום, יש שאלות רבות שצריך לשאול כדי שהקמפיין יעבוד.
האם אתם מכוונים לאנשים הנכונים? האם מידות התמונה שלך הן בקנה מידה גדול? האם אתה מפעיל את סוג המודעה הנכון? אם נהיה כנים, זה יכול להיות קצת מבלבל.
ברגע שתיכנסו ל'מנהל המודעות', תראו לוח מחוונים של ביצועים שבו כל הקמפיינים, סדרות המודעות והמודעות שלכם יופיעו ברשימה, כולל התוצאות שהם השיגו עבור דף הפייסבוק שלכם. אלא אם כן כבר יצרת מודעה עבור דף הפייסבוק שלך, לוח מחוונים זה יהיה ריק.
כדי ליצור קמפיין, סדרת מודעות או מודעה חדשים דרך מנהל המודעות של פייסבוק, לחץ על לשונית לסוג המודעה שברצונך ליצור ולחץ על הלחצן הירוק "צור" בקצה השמאלי של סוגי מודעות אלה.
יצירת מטרות והמרות בפייסבוק ממומן
פיקסל פייסבוק מאפשר לכם לעקוב אחר המרות עבור קמפיין הפרסום בשתי דרכים:
שיטת ההמרות המותאמות אישית היא הצורה הפשוטה ביותר של מעקב המרות, ואינה דורשת שינוי בקוד הפיקסלים של פייסבוק באתר שלך. שיטת מעקב זו כלולה ב'מנהל המודעות של פייסבוק' ומשתמשת בכתובות ה-URL של הדפים שברצונך לעקוב אחריהם.
השיטה השנייה והמתקדמת יותר למעקב אחר ההמרות שלך מגיעה משימוש באירועים סטנדרטיים. שיטה זו כוללת פיסות קוד העוקבות אחר פעולה מסוימת ויושבות בתוך פיקסל פייסבוק בדף האינטרנט שברצונך לעקוב אחריו.
יצירת דוחות אוטומטיים בפייסבוק ממומן
אתם חייבים לחסוך זמן של שעות שהושקעו, קודם לכן, במשיכת נתונים ובהכנתם בגיליונות אלקטרוניים.
אנחנו יודעים לייצר דוחות אוטומטיים בעזרת הפיצ'רים הרלוונטיים בפייסבוק ממון.
ליצירת דוחות אוטומטיים בשבילכם, השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם עם הצעה לדו"ח אוטומטי שיצא לכם לקמפיינים שאתם מנהלים:
חיבור של פייסבוק פיקסל באתר
אתם כנראה כבר יודעים שהפיקסל של פייסבוק חשוב כי –
הפיקסל של פייסבוק עוזר למפרסמים לעקוב אחר אירועים המתרחשים באתר שלהם ולהגיע לאנשים שביצעו אירועים אלה באמצעות מודעות.
חלק מבעלי האתרים והמשווקים ממענים להוסיף את הפיקסל – או להוסיף אותו בצורה נכונה. הסיבה הנפוצה ביותר היא הימנעות. הם מניחים שהתהליך מסובך וטכני מדי.
בעוד שהפיקסל יכול להיות טכני (במיוחד קשור לאירועים סטנדרטיים ומותאמים אישית), זה פשוט מאוד ליישם אותו ולהשתמש בכלי הליבה שלו.
ראשית, דעו שישנן מיליון ואחת דרכים להתקין את קוד הפיקסלים שלכם באופן ידני.
ניתן לעשות זאת באמצעות תוספים לוורדפרס, תכנות יצירתי, ולפעמים בתוך הגדרות ערכת נושא. כל דרכים אלו אפשריות, אבל דרך הטובה ביותר היא בעזרת גוגל תג מנג'ר.
להטמעת הפיקסל של פייסבוק באתר שלכם או בדף הנחיתה שלכם,
השאירו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם:
התקנת SSL – תעודה מלאה
לאחר שבחרתם את האחסון המתאים עבור אתר הוורדפרס שלכם, מומלץ להתקין את תעודת האבטחה SSL באתרכם, המעידה על כך שהמידע המועבר באתרכם הוא מוצפן ומוגן מפני פעולות ציתות או זיוף של האקרים.היום, גוגל מתייחסת בעדיפות גבוהה יותר לאתרים המשתמשים בפרוטוקול מאובטח (המופיע באתר כ-https) על פני אתרים שאינם משתמשים בפרוטוקול זה (ומופיעים כ-http). פרוטוקול SSL חיוני במיוחד עבור אתרים שבהם מתבצעות רכישות אונליין.
התקנת SSL – תעודה מלאה, מתבצעת בכמה שלבים. ראשית, יש לרכוש רישיון עבור התעודה. ישנן חברות שבנוסף לשירותי אחסון מציעות רכישות דומיינים ותעודות SSL.
במקרים אלה ניתן אף לבקש סיוע בהתקנת התעודה. לאחר מכן יש צורך להתקין את התעודה באמצעות לחיצה על אישור שיישלח אליכם למייל. בשלב הבא תדרשו לעדכן את הקישורים הפנימיים מ-http ל-https, אך לפני כן טוב לבצע גיבוי על מנת שלא לאבד מידע חשוב.
הצעדים הבאים בהתקנת תעודת SSL כוללים בדיקת הקוד באתר, עדכון הקישורים החיצוניים, יצירת הפניה 301 (הפניה המודיעה לגולשים ולמנוע החיפוש כי האתר עבר לכתובת אחרת) ועדכון פרמטרים נוספים כמו מודעות גוגל, עמודי נחיתה, מערכות ניוזלטרים וכלים של גוגל.