כתיבה שיווקית – הפקת סרט תדמית טוב מתחילה בכתיבה שיווקית מדויקת וקולעת. תסריט טוב זה תסריט שמבין את הסיפור של המוצר שלך כמו שהוא מכיר את הסיפור של הלקוח שלך.
תסריט זה בעצם תיעוד מילולי של הסיפור המתרחש בסרט, הוא מגיע מוקלד כמלל בקובץ וורד ומוגש ללקוח כתוכן אותו הוא יכול להשתיל באתרים שלו, בחומרים השיווקיים שלו או לצרכי הפקת סרט אנימציה או סרט שיווקי בכל טכניקה אחרת.
בסטודיו אבועגלה התסריט הוא האלוהים של סרט התדמית או סרט ההסברה.
אנחנו מאמינים שהכל מתחיל ונגמר בסיפור טוב שיש לו פואנטה וגורם ללקוח להתרגש, לצחוק
ובסיומו גם לכוון את הלקוח לביצוע פעולה כלשהי שתגדיל את העסק שלכם ואת הכיס.
כתיבה שיווקית ברשתות החברתיות
היום כתיבה שיווקית חשובה כתוכן עבור בניית אתרים, דפי נחיתה, פליירים שיווקיים, תוכן שיווקי ברשתות החברתיות .
בעידן שבו התוכן הפך מזמן למלך- במיוחד באינסטגרם ובפייסבוק יש צורך בכותבים מצוינים שיעשו עבורכם את העבודה הזו, כדי שקהל היעד שלכם יבין שיש לו עסק עם מישהו שמבין אותו , מרגיש את הצורך שלו וגם יכול לעזור לו בכך.
כאשר סטודיו אבועגלה יושב מול לקוח שרוצה שנפיק עבורו סרט תדמית או סרט הסברה לעסק
קודם נבדוק את הסיפור של הלקוח שיושב מולנו, מהיכן הוא מגיע, מה הסיפור מאחורי המוצר שלו, מה החוזקות והחולשות ומי המתחרים שלו.
בשלב הבא, חקירת הסיפור של הלקוח שלו הצרכים שלו וכיצד בעל עסק זה יכול "להציל את חייו"
חוקר טוב מגיע לניואנסים קטנים ואם פניתם לסטודיו שלנו אתם מקבלים בבנאדם אחד גם תסריטאי וגם אנימטור!
כי בסטודיו שלנו הכל נוצר inhous בזכות כישוריה של נוית וניסיונה הרב בכל התחומים.
את התסריט הלקוח של סטודיו אבועגלה מקבל בקובץ וורד לאחר פגישה פיסית או שיחה מול נוית בה הוא נשאל המון שאלות על העסק שלו ועליו. על התסריט של סרט התדמית, נוית יכולה לעבוד כמעט ארבעים אחוז מהזמן הנדרש לעבודה הכללית על הסרט, כיוון שתסריט הוא קודם כל השראה, ונוית יכולה לכתוב על הנייר תסריט ולשנות אותו מאה פעם עד שהלקוח רואה את התסריט הסופי, איתו היא שלמה ומרגישה שזה זה.
אישור תסריט סופי בכתיבה שיווקית
התסריט מאוד מפורט וקצת שונה מתסריטים מקצועיים אחרים.
התסריט נשלח ללקוח במייל כקובץ וורד ושם ישנו פירוט מלא של הסצנות, הדיאלוגים, מונולוגים, כתוביות על המסך במידה ויש, ואפילו רשימת הסאונדים שמתבקשים בכל סצנה.
בכתיבת תסריט טוב חשוב שהלקוח ממש יצליח לדמיין את הסרט, לצחוק, להתרגש מסרט התדמית עוד לפני שראה ציור אחד ממנו, וגם כדי שהלקוח ידע בדיוק מה הולך להתרחש בסרט התדמית שלו ולא יהיו לו הפתעות.
רק לאחר אישור התסריט הסופי- לאחר פינג פונג קצר של תיקונים, תשב האנימטורית ותמשיך את העבודה על האיורים והנפשתם ובשלב מאוחר יותר הפקת הסאונד וחיבור כל החלקים יחד לכדי סרט שלם ומושלם.
מאחר ולסטודיו שלנו המון ניסיון בכתיבת תסריטים לאנימציה ישנם לקוחות שבאים אלינו רק לרכישת תסריטים
כיוון שיש המון סוגים של סרטונים והמון סוגי אנימציה
סטודיו אבועגלה מתמחה באנימציה D2 שזה אומר אנימציית דו מימד- סטייל ניר וגלי ושרוטונים
ולכן אם מישהו רוצה סרט באנימציה קלאסית אבל יש לו רק אנימטור שלא יודע לכתוב תסריטים טוב כמונו
תמיד יוכל לפנות את סטודיו אבועגלה ולבקש עזרה בכתיבה שיווקית וקופירייטינג לעסק שלו!
כתיבה שיווקית – מה הוא תסריט טוב
תסריט טוב זה תסריט שהלקוח שלכם לא ישכח, הסיפור מאחורי כל דבר בחיים תמיד משאיר בפה טעם של עוד או ההפך במידה ונפלתם על הסטודיו הלא נכון.
בזכות ניסיונה של נוית בהפקת סרטוני תדמית והסברה וסרטים דוקומנטריים-
מעל 600 תסריטים גם ללקוחות עסקיים וגם ללקוחות פרטיים,
יש לה יכולה דו מימדית להכיר היטב את שני הצדדים!
צד הלקוח וצד הספק וזו יכולת שאין לכל אחד ואין לכל סטודיו. וזה עיקר היתרון של הסטודיו שלה מול מתחריה בארץ ואפילו בעולם.
כתבה: נוית שם, סטודיו אבועגלה