רוצים לקדם את הסרטונים שלכם ביוטיוב בצורה אורגנית, להגיע ליותר צפיות, עוקבים ולייקים – מבלי לשלם על פרסום ממומן?
כמו כל מנוע חיפוש, גם YouTube מבוסס על אלגוריתם דירוג שמודד פרמטרים ברורים לכל סרטון וערוץ.
בסרטון הזה נלמד מהם הפרמטרים הכי חשובים ביוטיוב לקידום אורגני, ואיך אפשר למקסם אותם כדי להפיץ את התוכן שלכם לעוד אנשים – בצורה חכמה, עקבית ומבוססת דאטה.
מה תלמדו בסרטון:
איך לבחור כותרת וסושיאל טייטל ממוקדי מילות מפתח
חשיבות של תיאור עשיר ומקצועי עם ביטויי SEO רלוונטיים
איך לבחור האשתגים ותגיות חכמים שמחזקים את הנראות בחיפושים
איך תיוג (tagging), יצירת פלייליסטים, ו־תמונות ממוזערות (Thumbnails) משפיעים על CTR
מהו Retention Rate ואיך לגרום לצופים להישאר עד הסוף
חשיבות תגובות, לייקים ושיתופים לאלגוריתם
מתי ואיך לפרסם כדי להשפיע על ביצועי הסרטון כבר מהשעה הראשונה
למה זה קריטי לקידום ביוטיוב?
כי סרטון טוב בלי אופטימיזציה = תוצאה בינונית
כי האלגוריתם מזהה מעורבות ומשדרג את הסרטון בדירוג
כי קידום נכון מביא צפיות רלוונטיות ולא רק מספרים
כי אתם יכולים לצמוח בלי תקציב פרסום, אם עובדים חכם
רוצים לדעת מה באמת עובד אצלכם בערוץ?
Say V – פלטפורמה מתקדמת לניתוח שיווק דיגיטלי מבוססת AI ו-BI, תעזור לכם לנתח את הביצועים של כל סרטון, להבין מה מושך קהל, ולשכפל הצלחות בצורה חכמה.
להרשמה למערכת לקידום אתרים:
הצטרפו עכשיו לקהילה של בוני ומקדמי האתרים הטובים בישראל בחינם לגמרי:
https://www.facebook.com/groups/israelwp