בעלי אתרים? הגיע הזמן שתתוודעו לשיטת הקידום המובילה במדיה הווירטואלית הודות לתוצאת ה-WIN-WIN, כלומר רווח כפול לשני הצדדים שהיא תוכנית שותפים באינטרנט מבניית אתרים. תוכנית השותפים באינטרנט למעשה פועלת במטרה למקסם את אחוזי ההצלחה והרווח של כל צד השותף בעסקה – הסוחר ובעלי האתר. אנחנו מתקדמים מהר מדי? צודקים. נשוב להתחלה.
שותפים באינטרנט
כל בעל אתר עסקי מעוניין להגדיל את תפוצת אתרו במטרה למקסם את השפעתו ורווחיו. כמו בנושא שיווק שותפים, אם נרחיב ונפרט, בעל האתר מעוניין להגדיל את התנועה באתרו ובכך להגדיל את האפשרות לצריכת השירותים המוצעים. לשיטת שותפים באינטרנט יתרונות רבים, וכאמור המרכזי שבהם הוא האפשרות לזכות בהכנסה פאסיבית (עבור בעל האתר) ולזכות בשיווק ממוקד (עבור הסוחר).
תוכנית שותפים באינטרנט מבניית אתרים: כך זה עובד
תכנית השותפים באינטרנט מתבססת על סוחר ואתרי אינטרנט שותפים.
הסוחר משלם לאתרים השותפים, המפרסמים קישורים בעזרת פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם יוצאים לאתר הסוחר, עמלה עבור תנועת הגולשים. מדובר באסטרטגיה שיווקית יעילה וזולה המסייעת למכירה וכן לשיווק ולקידום.
היתרון במקרה זה מובהק – הסוחר משלם רק במקרה שבו הוא זוכה לתוצאה הרצויה עבורו ובכך מפחית את סיכון ההשקעה.
יתרונות נוספים
עצם העובדה כי השותפים השונים מרוויחים עמלות ותגמולים על ביצוע כל פעולה, מעודדת אותם להגדיל את היקף ההמרות וכן לפרסם באופן מיטבי, רלוונטי ויעיל את העסק שלכם.
לכך תורמת בחירתכם את השותפים – שותפים רלוונטיים שיסייעו לקידום העסק מתוך בחירה בנישה דומה ואיכותית.
אתם בוחרים את הסדר התשלום וגובה העמלה שיועברו לשותף. הסדרי התשלום הנפוצים הם –
- תשלום עבור כניסה לקישור – במקרה זה, הסוחר ישלם לשותף עבור מספר כניסות הגולשים לאתר מהקישור שפרסם, ללא קשר לרכישות.
- תשלום עבור רישום – במקרה זה, הסוחר ישלם לשותף רק עבור אנשים שהופנו לאתרו וביצעו תהליך רשימה. תהליך הרישום מאפשר לסוחר לקבל מידע שיכול לסייע ולהועיל לו.
- תשלום עבור מכירה – במקרה זה, הסוחר ישלם לשותף רק עבור מספר הלקוחות שביצעו רכישה מהאתר. גובהה של העמלה נתון לבחירתכם – אחוזים בודדים מגובהה של המכירה, או תשלום קבוע מראש.
תרומה לקידום האורגני
אם יש עובדה אחת שלא ניתן לערער עליה, נכון לכל הפחות לשנת 2018, הוא היות גוגל מנוע החיפוש הגדול והמוביל בעולם.
מסיבה זו, גוגל היא מכתיבת הסטנדרטים בכל הקשור לקידום אתרים. שאיפתם המרכזית של בעלי האתר, בהקשר לקידום אתרים, היא לככב בראש צמרת תוצאות החיפוש.
מדי תקופה, גוגל משיקה עדכוני אלגוריתם מתוך כוונה לשפר את תוצאות החיפוש ולהבטיח את כך שהאתרים האיכותיים ביותר יככבו במעלה התוצאות.
אחד הדגשים לקידום אתרים אורגני (בשונה מקידום אתרים ממומן המבטיח לכם פרסום מהיר וקצר טווח) הוא בניית מאגר קישורים איכותי לאתר העסק. תוכנית השותפים באינטרנט תמקסם את קידומכם האורגני.
בוחרים תוכנית שותפים
במטרה להרוויח היטב מתוכנית השותפים, רצוי לבחור בחברת קידום או פרסום המנוסה בתחום זה כדי שזו תפקח על התהליך ותסייע לכם להפיק ממנו את המיטב.
רצוי לבחור בתכנית מקצועית ואיכותית המתמחה במיון עסקים רלוונטיים כדי לאפשר לכם פרסום ממוקד.
חברה מקצועית כזו תבטיח לכם מסע פרסום אוטומטי שלא יצריך מכם התעסקות רבה תוך שמירה על שקיפות מלאה בין מנהל התוכנית לסוחר ולשותפיו.
הדגש לתוכנית שותפים מוצלחת הוא מעקב מהימן על תנועותיהם של הגולשים ופעילויותיהם. בחירה בתוכנית בעלת כלי מעקב אמין ומדויק תבטיח תוכנית שותפים מתקתקת התורמת להצלחתה.
מלבד זאת, תוכלו לקבל נתונים סטטיסטיים מדויקים שיאפשרו לכם לדעת בכל רגע נתון היכן אתם עומדים והאם יש צורך לשנות, לנתב או לשפר את תוכנית השותפים באינטרנט על סמך העדפותיכם ורצונותיכם.