אנו חיים בעידן דיגיטלי לאף אחד אין ספק, לטוב ולרע והרשתות החברתיות תופסות מקום חשוב בחיינו, אנו מבלים בהן שעות רבות במהלך היום.
בשל עובדה זו, היינו עדים לצמיחה של מקצועות חדשים כמו אושיות רשת ויצרני תוכן המתפרנסים מהאינטרנט כמו שכולנו חלמנו להתפרסם ואולי לא העזנו להגשים ובעלי עסקים שזכות קיומם תלויה בנוכחות ברשת.
מה שאתם לא יודעים, זה שאותם אושיות רשת ו/או בעלי עסקים מצליחים שאתם רואים ברשתות החברתיות – ממש לא התחילו מאפס.
וזה אולי הסוד הגדול שאתם מפספסים ויכול להיות גם הפתרון שלכם ליצירת חשיפה גדולה יותר לתכנים ולפרופיל שלכם ברשתות החברתיות.
במאמר זה נסביר איך היכולות המתקדמות שבשילוב טכנולוגיית בינה מלאכותית משדרגות את ביצועי הקידום ברשתות החברתיות, עם דגש על אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק נכון להיום.
הרשתות החברתיות ככלי פרסום העוצמתי ביותר כיום
כנראה שלא צריך להסביר לכם באמת מהי רשת חברתית וסביר להניח שכל אחד ואחת מכם כבר מכירים לפחות כמה כאלו.
הכול התחיל בשנים הראשונות של שנות ה-2000 (בערך התקופה שבה התחלתי להכיר את האינטרנט כבית השני שלי) עם רשתות חברתיות כמו מיי-ספייס ולינקדאין, כאשר קצת לאחר מכן ב-2006 יצאה לציבור הרחב פייסבוק ובשנים שלאחר מכן הגיעו גם אינסטגרם, טיק טוק, טוויטר שהפכה בינתיים ל- X, פינטרסט, גוגל פלוס שבינתיים נסגרה ויוטיוב שבבעלות גוגל הפכה מאתר סרטונים לסוג של רשת חברתית עם הכנסת צ'אטים וקהילות, שורטס ועוד.
כמעט כל אדם מגיל צעיר ועד בוגר, מבלה ברשתות החברתיות, לרוב מספר פעמים ביום ולעתים אפילו שעה, שעתיים או יותר במהלך היום.
עובדה זו משכה בעלי עסקים לחפש לפרסם את העסק שלהם ברשתות החברתיות, לנצל את הפלטפורמה שנועדה לייצר ולשמר קשרים, על מנת למתג ולקדם את העסק, בעוד שאנשים אלמוניים החלו לייצר תוכן בכמות כזו שגרמה לכדור שלג שיצר להם יותר חשיפה, עוקבים, תגובות, לייקים ותשומת לב.
עם יותר עוקבים ותשומת לב נוצרה להם יותר השפעה והם החלו למכור מוצרים שלהם ושל אחרים, להיות פרזנטורים דיגיטליים למוצרים שונים ולקבל כסף על זה. כך נולד גם המקצוע "אושיית רשת".
אבל תכף נרחיב על כך. אם נחזור רגע למציאות של בעלי עסקים והרשתות החברתיות אי אפשר להתעלם ממהפכה נוספת שהייתה בשנים האחרונות וזו מהפכת ה-AI והכניסה שלו לעולם שלנו. אני אישית אוהב מאוד להתנסות עם AI במגוון תחומים בדיגיטל ומשתדל ללמוד יותר מיום ליום.
יש לציין כי כלים בתחומים מסוימים כמו כתיבת התוכן עדיין אינם מומלצים ופוגעים מאוד בביצועי האתרים בכל הנוגע לקידום במנועי חיפוש ל-SEO, לכן צריך לדעת היטב כיצד להשתמש בכלים אלו, מתי והיכן ולפחות נכון לכתיבת מאמר זה – הם אינם מומלצים להכנת תכנים לאתרים שלכם, אבל בהחלט יכולים להיות מומלצים בכל הנוגע לקידום ברשתות החברתיות ושימוש בכלי AI על מנת למנף את התוכן שלנו ברשתות החברתיות ליצירת פעילות, עוקבים ועוד. בואו נרחיב על כך.
בעלי עסקים כבר הבינו מזמן – פרופיל עסקי זה חשוב אבל זה לא מספיק:
בעל עסק מבין את החשיבות של פרסום באינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט. מרבית בעלי העסקים משקיעים הון בדף עסקי מעוצב ויפה ואולי אפילו בהעלאת תכנים באופן תדיר, אך מה זה שווה אם אין מי שצופה בהם? ואם אין צפיות וחשיפות אז מי יעשה לייק/יגיב/ישתף? אז איך עסקים צוברים עשרות/מאות אלפי עוקבים ויותר? אלפי תגובות ולייקים לכל פוסט שלהם? איך אושיות רשת מתקדמים באינטרנט וצוברים כל כך הרבה עוקבים במהירות? מה הם יודעים שאתם לא יודעים?
אל תאמינו לסיפורים – הם לא התחילו מאפס
בינה מלאכותית (או AI באנגלית) נכנסה לחיינו כבר לפני עשרות שנים במגוון תחומים שונים, אולם בשנים האחרונות היינו עדים להתפתחות של כלים טכנולוגיים שונים העוזרים לנו בפעילות שלנו ברשתות החברתיות בפרט ובפרסום הדיגיטלי שלנו בכלל.
באמצעות כלי AI שונים ניתן לייצר תכנים מסוגים שונים, לתזמן ולהעלות אותם לרשתות החברתיות באופן אוטומטי (או כמעט אוטומטי) וכמובן גם להגדיל את החשיפה לעסק שלנו. האם זה הסוד הגדול של בעלי עסקים ואושיות הרשת? ובכן, סביר להניח שאתם כבר מבינים זאת. אותם בעלי עסקים ואושיות הרשת לא התחילו מאפס.
גם בעלי עסקים שאני מייעץ להם בנושא שיווק דיגיטלי ושיווק ברשתות החברתיות יושבים איתי פגישה שלמה על השימוש בAI למינוף הפעילות ברשתות החברתיות לקידום העסק והפרופיל ויצירת יותר עוקבים, לייקים, שיתופים ומעורבות.
נדיר מאוד להצליח ולקדם פרופיל מאפס וגם מכמות דלה למאות אלפי עוקבים, ליהנות מהצלחה מסחררת ואינספור תגובות, לייקים ושיתופים, כאשר אתם מתחילים מאפס.
האלגוריתם עובד בצורה כזו שהוא מעניק לכם יותר ויותר חשיפה בהתאם למעורבות בפוסטים שלכם ואחוזי הצפייה בסרטונים שלכם.
אז אם אתם לא מקבלים מספיק חשיפה, אין מספיק צפיות, לייקים ותגובות, ואין התקדמות. באמצעות כלי ה- AI הנכונים תוכלו להתקדם משמעותית, לתת לבוטים החכמים לעבוד עבורכם ולהתמקד ביצירת תכנים איכותיים לעוקבים שלכם. לא בטוחים איך זה עובד? מוזמנים ליצור איתי קשר ולהתייעץ 🙂
איך זה עובד? ולמי זה מתאים?
שימוש ב-AI להגדלת החשיפה שלכם ברשתות החברתיות מורכב מ- 2 שירותים עיקריים. רובוט אינסטגרם שמבצע פעולות נונ-סטופ ומטיס את החשיפה, ולא פחות חשוב קניית עוקבים באינסטגרם או ברשתות חברתיות אחרות אך במקום להשתמש במערכות הפרסום הממומן עושים שימוש בכלי AI לייצר מעורבות גבוהה יותר וחשיפה גדולה יותר לפרופיל.
על ידי כך כדור השלג שדיברנו עליו גודל ועובד לטובתכם. התכנים שלכם מקבלים חשיפה, לייקים ותגובות -> האלגוריתם של הרשת החברתית מספק לכם יותר חשיפה לתכנים שלכם -> אתם מקבלים יותר עוקבים לייקים ותגובות וחוזר חלילה.
הדבר המשותף לרוב בעלי העסקים ואושיות הרשת הוא, שהם לא התחילו מאפס. הם עשו שימוש בטכניקות שונות (בעבר יותר פרסום ממומן לרכישת חשיפה וכיום קניית עוקבים) על מנת לייצר קהל הולך וגדל שייחשף לתכנים שלהם.
החשיבות של הטבעיות בתהליך:
על מנת לשמור על אמינות אל מול הקהל שלכם וכמובן אל מול האלגוריתם של הרשת החברתית, אתם צריכים שתהיה הלימה בין כמות העוקבים לכמות הלייקים והתגובות.
לכן, בנוסף לקניית חבילות להעלאת עוקבים מומלץ לבדוק גם קניית לייקים באינסטגרם כדי לשמור על האיזון בין ההיגיון הבריא של החשבון, הצמיחה בכמות העוקבים לתגובות והלייקים לפוסטים שלכם.
שאלות ותשובות בנוגע לכלים לקידום ברשתות החברתיות:
כמה עולה לקנות עוקבים בטיקטוק או באינסטגרם?
באתרים המציעים שירות זה תוכלו לבחון את החבילות השונות. אלה משתנות בהתאם לרשת החברתית שתבחרו, לסוג וגודל החבילה. בדרך כלל המחירים ינועו בין אגורה בודדת ל-20 אגורות לעוקב/לייק.
האם רכישת עוקבים עשויה לפגוע בפרופיל שלנו באינסטגרם/טיקטוק?
התשובה היא לא. כל עוד זה נעשה בצורה חוקית ונכונה. כלי הAI המתקדמים שלנו יודעים לעבוד בצורה חכמה, במינון הדרגתי נכון, כדי לספק את התוצאות הרצויות. לא נתקלתי עדיין במקרה אחד של חסימת פרופיל. עם זאת, חשוב לבצע זאת עם אנשי מקצוע וכלים אמינים, באופן מדוד ומבוקר.
איך ניתן לשמור על אותנטיות הפרופיל לאחר קניית עוקבים?
גם במהלך וגם לאחר קניית עוקבים חשובה שתהיה הלימה בין כמות הצפיות, התגובות והלייקים בפוסטים לבין כמות העוקבים שלכם. לכן, מומלץ לרכוש גם חבילת לייקים וצפיות בסרטונים במקביל לרכישת חבילת העוקבים החדשה. בנוסף, חשוב יהיה לדאוג להעלאת תכנים באופן תדיר כדי לשמור על אותנטיות ואמינות.
השורה התחתונה על מהפכת ה-AI ברשתות החברתיות
העתיד מביא איתו התפתחות גם בתחום הקידום ברשתות החברתיות שמזמן הפכו לכלי מרכזי לפרסום וקידום עסקים ואושיות רשת.
עם התפתחות טכנולוגיית ה-AI, האפשרויות להגדלת החשיפה והמעורבות ברשתות החברתיות שנעשות יעילות ונגישות יותר.
בעזרת הכלים הנכונים תוכלו ליצור מערכות קידום מתקדמות ברשתות החברתיות באופן אוטומטי, ולהגביר את החשיפה בצורה משמעותית.
פעולות כגון העלאת מספר העוקבים, הלייקים והתגובות באופן טבעי ואותנטי, ולשמור על איזון נכון בין כמות העוקבים למעורבות בפוסטים.
רוצים ללמוד עוד על שיפור הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות ולהגדלת החשיפה? צרו קשר באתר או בטלפון ואשמח לעמוד לשירותכם.
השורה התחתונה לגבי מהפכת ה-AI ברשתות החברתיות
העתיד מביא איתו התפתחות גם בתחום הקידום ברשתות החברתיות שמזמן הפכו לכלי מרכזי לפרסום וקידום עסקים ואושיות רשת. עם התפתחות טכנולוגיית ה-AI, האפשרויות להגדלת החשיפה והמעורבות ברשתות החברתיות שנעשות יעילות ונגישות יותר.
בעזרת הכלים הנכונים תוכלו ליצור מערכות קידום מתקדמות ברשתות החברתיות באופן אוטומטי, ולהגביר את החשיפה בצורה משמעותית.
פעולות כגון העלאת מספר העוקבים, הלייקים והתגובות באופן טבעי ואותנטי, ולשמור על איזון נכון בין כמות העוקבים למעורבות בפוסטים.
רוצים ללמוד עוד על שיפור הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות ולהגדלת החשיפה? צרו קשר באתר או בטלפון ואשמח לעמוד לשירותכם.