פרסום ביוטיוב – אין היום אדם שבטלפון הסלולרי שלו לא מותקנת אפליקציית יוטיוב. למעשה, מדובר באפליקציה מובנית שמגיעה עם המכשיר החדש.
אנו אוהבים להיכנס ליוטיוב כדי לצפות בסרטונים על חתלתולים שובבים וכלבלבים חמודים, ואפילו לצפות בתכניות, אם מועלות כאלה. היוטיוב הוא ערוץ טוב לבעלי העסקים, מכיוון שהוא מכיל אפשרות פרסום בחינם, הנקרא קידום אורגני.
באמצעות פרסום ביוטיוב של סרטונים קליטים ואיכותיים ניתן להגדיל את הצפיות ואת המכירות. צריך רק לדעת לעשות זאת נכון.
פרסום ביוטיוב – איך מפרסמים סרטון בשלבים
אם גם אתם מעוניינים להתחיל לצבור לייקים ביוטיוב, כדאי כבר עכשיו להתחיל להתעניין בכל השלבים שיובילו אתכם לפרסום הסרטון.
שלב 1 – פותחים ערוץ יוטיוב ומעלים סרטון
הדבר הראשון שיש לעשות הוא ליצור חשבון יוטיוב. מדובר בפעולה פשוטה למדיי, כך שתוכלו לפתוח חשבון תוך דקות בודדות. לאחר מכן, עליכן להעלות את הסרטון הראשון שלכם.
מומלץ שזה יהיה סרטון איכותי ומושך, בייחוד אם מדובר בסרטון הראשון של החברה. כדי להעלות את הסרטון יש צורך ללחוץ על החלונית ביוטיוב. שימו לב כי האפשרות "ציבורי" היא ברירת המחדל במקרה זה, אך כדאי להגדיר את הסרטון כ"לא רשום" על מנת שניתן יהיה לערוך אותו.
שלב 2 – עורכים את הסרטון
ביוטיוב קיימת אפשרות ליצור את הסרטון ולערוך אותו דרך סטודיו יוצרים. אם אתם מעוניינים לקצור כמה שיותר שיתופים, חשוב לערוך את הסרטון כראוי. עריכת הסרטון מכילה כמה חלקים:
- מידע על הסרטון ותיאורו – המידע כולל את הכותרת והתיאור של המוצר. הכותרת צריכה להיות עניינית, על מנת שהגולשים יוכלו לשים לב לסרטון שלכם, לצפות בו ולשתף אותו. כמובן, חשוב להוסיף את התיאור של הסרטון: מה הוא מראה, לאיזה מוצר הוא מתייחס ועוד. אמנם לא צריך לכתוב מגילות במקרה זה, אך חשוב לכתוב תוכן מפורט וברור.
- הוספת תגים – ניתן להוסיף תגים לסרטון יוטיוב. אלה אותם ביטויים המקשרים את הסרטון. מומלץ שהתגיות האלה יהיו מילות המפתח לצורך הקידום האורגני, כמו ASO.
- סיום והערות – בשורה זו ניתן להוסיף הערות ולעודד את הצופים לצפות בסרטון הבא בסדרה.
- הסרטון משנה סטטוס – כעת, כאשר הסרטון מוכן, ניתן לשנות את הסטטוס שלו ל"ציבורי", כך שכל אחד יוכל ליהנות ממנו. בסופו של דבר, ניתן ללחוץ על "פרסם" והסרטון יעלה לאוויר.
שלב 3 – מקימים קמפיין בגוגל אדס
ברגע שהסרטון מוכן וכבר מפורסם באתר, אתם יכולים ליצור את הקמפיין שלכם. חשוב להוסיף את הקמפיין דרך גוגל אדס, לבחור את הסוג והמטרה שלו ועוד. במסך ההגדרות של הקמפיין כדאי לקבוע את התקציב שלו (על בסיס יום יומי), להגדיר את המיקומים הגיאוגרפיים ואת השפה של הדפדפנים. כמו כן, תוכלו לבחור אסטרטגיות הצעות מחיר בהתאם לקמפיין שאתם רוצים לממן.
שלב 4 – מגדירים את הקהל
חשוב למקד את הסרטון שלכם בהתאם למטרתו. אלה כמה משתנים שאתם יכולים להגדיר בסרטון:
- סרטון הממוקד לפי קהלים שונים: גיל, מגדר ועוד.
- להגדיר קהלים שניתן להתאים באופן אישי.
- הגדת נושאים, כך שניתן יהיה להציג את הסרטון תחת נושא פופולרי.
- הגדרות של מילות מפתח רלוונטיות.
- המיקומים שבהם יופיע הסרטון בערוץ יוטיוב.
שלב 5 – עוקבים אחר הביצועים של הסרטון
זהו, שחררתם את הסרטון לחופשי. כעת אתם יכולים לעקוב אחר הביצועים שלו: כמה צפיות קיבל הסרטון, שיעורי הצפייה, מספר החשיפות ועוד.
לסיכום, פרסום ביוטיוב הוא מיומנות של ממש. אתם צריכים להיות עם הילד על הדופק ולהקפיד לפרסם סרטונים בערוץ שלכם. חשוב לשמור על רמת סרטונים גבוהה ולהביא את הייחודיות שלכם לערוץ היוטיוב. אחרי הכול, הגולשים נחשפים לתכנים מדי יום ביומו והם מחפשים את התוכן הייחודי.
מחירון קניית צפיות ביוטיוב
1,000
צפיות ביוטיוב-
עד 2 ימי עסקים.
-
25 לייקים במתנה!
-
משתמשים ישראלים בלבד!
5,000
צפיות ביוטיוב-
עד 2 ימי עסקים.
-
50 לייקים במתנה!
-
משתמשים ישראלים בלבד!
15,000
צפיות ביוטיוב-
תוך 3-4 ימי עסקים.
-
200 לייקים במתנה!
-
משתמשים ישראלים בלבד!