דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט בעל מטרה בודדת בדרך כלל, שהיא להשיג לידים או למכור מוצרים ולכן, ישנם דגשים לדף נחיתה מנצח שחייבים ליישם.
* להורדת התוסף אלמנטור בחינם, לחצו כאן.
סרטון על יצירת דף תודה מצוין עבור דף הנחיתה שלכם באלמנטור
מטרה זו יכולה להיות למכור מוצר, לבקש מהלקוח להשאיר פרטים, לרשום לקוח לתפוצה, להירשם להתעניינות למפגש כלשהו, להוריד ספר או לרכוש מוצר שלנו ועוד.
דף הנחיתה יכול להיות עמוד פנימי בתוך האתר שלכם או דף חיצוני שתקימו על סאב דומיין של האתר או דומיין אחר שתחפצו.
הדף, כשמו, יהיה עמוד אחד ובדרך כלל לא יוביל למקורות חיצוניים אלא יציג בעצמנו את כל התוכן הנדרש מתוך מטרה להשאיר את הגולש באותו עמוד ולכוון אותו לביצוע הפעולה שאנו רוצים ולשמע הקמנו את העמוד.
הקמת דף נחיתה ממיר ומקצועי היא עבודה של מומחים וגם מומחים מבצעים שיפורים ושינויים בעמוד תוך כדי תנועה כדי לשפר את הביצועיים שלו.
בכתבה זו אחלוק אתכם כמה דגשים או טיפים חשובים לדף נחיתה שמהניסיון שלי עוזרים לשפר את ביצועי הדף.
איך הכותרת הראשית של העמוד משפיעה על ההמרות בדף הנחיתה?
לכל עמוד נחיתה יש כותרת ראשית. כותרת זו תופיע בראש העמוד, בשטחו העליון במקום שכל גולש שנכנס לעמוד יוכל לראות ולקרוא אותה.
יש רק שניות ספורות לעשות רושם ראשוני על הגולש ולכן הכותרת הגדולה והבולטת לרוב תהיה בין האלמנטים הראשונים בעמוד שהגולש יצפה בהם כאשר יכנס אליו לראשונה.
לכן אתם רוצים לוודא שמדובר בכותרת מושכת, מעניינת, שממשיכה לקדם את המסר השיווקי דרך מודעת הפרסום או מקור הפרסום האחרון ממנו הגיע הגולש אל העמוד.
איך כותרות משנה לאורך העמוד עוזרות להמיר בדף?
הצלחתם לגרום לגולש להמשיך לקרוא מעט בעמוד הנחיתה שלכם.
כעת הוא ימשיך לרפרף עם העיניים ויקרא בעיקר את כותרות המשנה המודגשות לאורך העמוד.
אלה לרוב יהיו קטנות יותר מהכותרת הראשית אך ההדגשה שלהן או העובדה שהן מעט יותר גדולות מהטקסט הרגיל, יגרום ללקוח להסתכל עליהן ולרפרף בעמוד תוך שהוא קורא את הכותרות הללו.
אם אלה יהיו מעניינות הן יובילו את הגולש לקרוא את התוכן שבה אחריהן ויקרבו אותו צעד נוסף לעבר ביצוע הפעולה הנדרשת בעמוד.
איזה תועלות אפשר לשים בדף הנחיתה במקום מפרט משעמם?
אחת הטעויות הנפוצות של משווקים חסרי ניסיון או בוני אתרים ודפי נחיתה למיניהם, המציעים גם שירותי קופירייטינג/כתיבת תוכן לדף הנחיתה ואין להם ניסיון בשיווק – משתמשים בשטח העמוד היקר לחפור לא מעט על המוצר.
זו טעות פטאלית. מצד אחד צריך לפרט מעט על המוצר ומצד שני אנשים לא קונים את המפרט ואפילו לא את המוצר עצמו – אלא מה שהמוצר עושה עבורם.
חברה לבניית אתרים מצליחה, יודעת כיצד הוא משפיע על החיים שלהם, כיצד הוא משדרג את העבודה שלו, כיצד הוא תורם לבריאות שלהם, כיצד הוא משפיע על חיי הילדים שלהם, כיצד הוא משפיע על הביטחון שלהם וכו' (הרגש תלוי במוצר ולמי הוא מיועד אבל הבנתם את הרעיון). רשמו תועלות רבות של המוצר ולא מפרט משעמם.
הוסיפו אלמנטים שבונים אמון:
יש כמה דרכים לבנות אמון עם הקהל שלכם: פידבקים של לקוחות, הוכחות, תיק עבודות, סרטונים עם המלצות, סרטון שלכם מסבירים על המוצר ועוד.
השתדלו להוסיף כמה אלמנטים שכאלה לעמוד הנחיתה שלכם כדי לייצר אמון עם הקהל, במיוחד עם אלה שפעם ראשונה רואים/שומעים עליכם.
התאימו את דף הנחיתה למובייל:
חצי מהגולשים באינטרנט היום עושים זאת דרך המובייל.
התאמה רספונסיבית של העמוד שלכם תאפשר גם לגולשים במובייל, בטאלבטים ובמסכים בגדלים שונים לגלוש בעמוד שלכם בצורה מיטיבה וברורה, ללא אזורים בעמוד שנחתכים עם אלמנטור או טקסט קטן מדי, עיצובים שמתיישבים על הטקסט ועוד.
זה ישפר משמעותית את אחוז ההמרות שלכם בעמוד וכמובן ימנע נטישה של הגולשים המגיעים אליכם בעת הגלישה במובייל.
תוכלו ליצור איתי קשר, לפרטים נוספים בטלפון: 072-3937747