התקדמות הטכנולוגיה והשימוש הרב באינטרנט שהפך להיות חלק מחיינו, גרמו למהפכה בתחומים רבים.
גם עולם הפרסום והשיווק שינה את פניו בצורה משמעותית ורובו הגדול הפך להיות באמצעות אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.
עד לפני כמה עשורים ידע כל אדם שרצה לפרסם את העסק או השירות שהוא מעניק, כי המקומות הטובים ביותר לפרסום הם ערוצי הטלוויזיה והעיתונים.
ואכן, באותם שנים זו הייתה הדרך העיקרית לפרסום ולהביא לקוחות, והיא אכן הוכיחה את עצמה.
אולם, בשנים האחרונות חלחלה ההבנה כי הפרסום במקומות הללו לא מתאים לכל עסק. מדובר על הוצאות של סכומי עתק שמתאימים בעיקר עבור חברות גדולות ורשתות ענק, ופחות לעסקים קטנים ובינונים או נותני שירות.
לעומת זאת, פרסום באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות מתאים הרבה יותר עבור פרסום של עסקים קטנים, ואכן מרבית העסקים בוחרים לפרסם את עצמם דווקא באינטרנט.
כיצד עסק יכול לפרסם את עצמו ברשתות החברתיות?
ישנם שני דרכים עיקריות עבור פרסום ברשתות החברתיות:
- פרסום באמצעות פנייה אל הרשת החברתית אשר מקדמת את הפוסט הרלוונטי הקשור בעסק שלכם. מדובר במרבית המקרים באופציה הפחות טובה, משום שבמקרה כזה הפרסום אינו ממוקד כפי שצריך בקהל היעד שלכם, כמו לדוגמא פרסום בפייסבוק.
- פרסום באמצעות משפיענים – מדובר על משפיעני רשת או בכינוי הנפוץ שלהם – "אושיות רשת". הם מעלים מדי יום תכנים ויש להם עשרות ואפילו מאות אלפי עוקבים, אשר עוקבים אחרי מה שהם מעלים באדיקות רבה. במקרה כזה כאשר אתם פונים אליהם או אל סוכנות שעובדת איתם, אתם יכולים לפרסם את עצמכם על ידי פנייה ממוקדת אל קהל היעד שלכם, באמצעות בחירה באושיה שעוסקת בתחום קרוב או משיק אל התחום בו העסק שלכם עוסק. לדוגמא, אם אתם עסק שמוכר כלי מטבח, תוכלו לפנות אל אושיה שקנתה את כוחה בזכות מתכונים מוצלחים, כך שהיא תעלה את כלי המטבח שלכם בתור הכלים המועדפים עליה וכן הלאה.
למה כדאי לפרסם באמצעות משפיעני רשת?
הפרסום באמצעות משפיעני רשת נבדק והוכח כאחד האמצעים היעילים ביותר בימינו לפרסום ושיווק שעובד בצורה מעולה.
ישנם לא מעט סיבות שגורמות לכך שהפרסום באמצעות משפיעני רשת עובד:
- משפיעני הרשת מעלים דברים מחייהם מדי יום, כאשר דברים רבים כמובן לא קשורים לפרסומת או לחברה כלשהיא. ולכן, גם כאשר הם מעלים פרסומת, הצופים מקבלים את הרושם כי מדובר על המלצה אמינה ביותר.
- פרסום באמצעות משפיעני רשת מאפשר לכם כאמור להתמקד ממש בקהל היעד שלכם, ולפנות ממש אל האנשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים של העסק.
- כאשר אנשים עוקבים מדי יום אחרי האושיה האהובה עליהם, הם מתחברים אליה ומרגישים חלק מהחיים שלה, כך שבסופו של דבר הם מתייחסים ברצינות גם להמלצות בעלי אופי שיווקי.
כיצד פונים עבור פרסום באמצעות משפיעני רשת?
בשביל לפרסם אצל משפיעני הרשת, תוכלו בעיקרון לפנות אליהם ולקבל מהם הצעת מחיר לגבי פרסום ושאר הפרטים הרלוונטיים.
אמנם, במקרים רבים מדובר באנשים מפורסמים אשר לתיבת ההודעות שלהם מגיעים אלפי הודעות מדי יום, וגם סדר היום שלהם עמוס לעייפה.
ולכן, אם אתם רוצים לפרסם אצל משפיעני רשת בעלי כמות עוקבים נכבדה כדאי שתפנו דווקא אל סוכנות פרסום ושיווק משפיענים אשר מייצגת משפיענים שונים ותוכל להגיש לכם הצעת מחיר ולענות על כל השאלות.
קמפיין משפיענים עם סוכנות פרסום ושיווק משפיענים יעיל במיוחד בזכות העובדה שהם מחזיקים בקשר עם משפיענים רבים והם יוכלו לקשר איתכם אל מי שיהיה המתאים ביותר עבור קהל היעד של העסק או השירות שלכם.