אז אפשר לומר מזל טוב! גם לגוגל כבר יש סטוריז. אחרי סנאפצ'אט, פייסבוק ואינסטגרם הגיע הזמן שגם גוגל תקים סטורי משל עצמה – התוסף הינו תוסף וורדפרס הנקרא גוגל סטוריז.
סרטון שמסביר על איך משתמשים בתוסף גוגל ווב סטוריז
גוגל השיקה לאחרונה את הגוגל ווב סטוריז שלה במתכונת קצת שונה אומנם מהאחרות אך ללא ספק בעלת רעיון דומה.
גוגל לא מתמקדת באנשים ובסרטונים שלהם אלא בידיעות וחדשות מאתרי תוכן שונים שיוצגו בדרך כלל בצורה של תמונה ומעט כתוביות עליה ותהיה פעילה בעיקר בסמארטפונים ובטאבלטים, שכן הופך את הפרסום בגוגל ליותר מעניין וברור.
את הסטוריז של גוגל היא מכנה AMP STORIES כאשר הפירוש של AMP זה בעצם דפים מואצים למובייל – Accelerate Mobile Pages.
אותם גוגל השיקה כבר לפני כמה שנים.
איך שיתוף הפעולה עם גוגל סטוריז עובד?
גוגל מייצרת שת"פ עם ענקיות חדשות כמו CNN והוושינגטון פוסט ואחרות כאשר מרבית התכנים באתריהם יוצגו גם בסטוריז ויטענו בצורה הרבה יותר מהירה מאשר מאמרים, תמונות וסרטונים רגילים.
כבר מ2016 ניתן היה לסמן בהגדרות של גוגל להציג לנו חדשות AMP אולם כיום זה יקבל ביטוי חזק יותר מאיי פעם באמצעות Google Web Stories.
הסטוריז עצמם יכולים להיות תמונה עם טקסט או ווידיאו ויהיו מוגבלים בכמויות מילים או באורך הסרטון.
קצת על התוסף גוגל סטוריז:
גוגל השיקה תוסף וורדפרס לכבוד ה- Google Stories שלה המיועד לסייע לבעלי אתרים לקחת את התכנים באתר ולייצר מהם סטוריז מותאמים לפיד הסטוריז של גוגל בקלות ובמהירות רבה יותר.
על פי גוגל התכנים הללו מיועדים בעיקר לצרכים המעוניינים לרפרף בתוכן ולא להתעמק בו וכגולשים ללא הרבה זמן.
כלומר כאלה שנמצאים בהפסקת האוכל שלהם ומדפדפים מעט בחדשות בנייד, אלו הנמצאים בדרך לעבודה או כאלה המחכים בתור לרופא.
מפרסמים רבים כן מתחברים לסוג פרסום זה מכיוון שמדובר בדרך נהדרת להגיע אל קהל רחב יותר של גולשים בנייד ולמשוך אנשים למוצר/לשירות שלכם באמצעות קישור המצורף לסטורי עליו יוכלו ללחוץ הגולשים במידת הצורך.
איך נראה מבנה עמוד הגוגל ווב סטורי?
כל עמוד ווב סטורי יכיל עד 10 מילים. לכל עמוד ווב גוגל ממליצה להשתמש ב4 עד 30 סטוריז.
ההמלצה היא להשתמש בסרטונים קצרים, כאלה שלא עולים על 13-15 שניות ומומלץ לצלם את הסרטונים בצורה אופקית לצורך תצוגה אופטימלית בניידים.
מומלץ להוסיף לסרטונים גם כתוביות על מנת שאלה שצופים בסטוריז אך לא שומעים אותו יוכלו להבין במה מדובר.
גוגל הפונט המומלץ יהיה 24 לכל הפחות ועדיף שלא יהיו יותר מ-200 תווים בכל עמוד.
ניתן לצרף לכל סטורי לינק לתוכן ארוך ומפורט יותר ומי שירצה יוכל ללחוץ עליו ולהגיע לשם.
כך המפרסמים למעשה משתמשים בפלטפורמה הזו לעניין את הגולשים בתוכן ולמשוך אותם לתוכן המלא באתר.
למי זה טוב ועבור מה נשתמש בתוסף Google Web Stories?
השימוש בגוגל ווב סטוריז נהדר לכל אתר שיש בו תוכן רב למעשה. אתרי חדשות, בלוגים, פורטלים ומגזינים יוכלו להציג תוכן מהיר ביתר קלות באמצעות הגוגל ווב סטוריז ובאמצעות התוסף וורדפרס של גוגל שמאפשר לייצר מהתכנים באתר סטוריז בקלות ובמהירות.
אנשים המעוניינים לרפרף בתוכן בשל קוצר בזמן והרצון להספיק יותר – יוכלו בקלות לעשות זאת דרך הסטוריז וכמובן להיכנס ולהעמיק בתכנים שמעניינים אותם במידה ויש כאלה על ידי לחיצה על הלינק שמצורף לסטוריז.
צריכים עזרה בהתקנת Google Web Stories?
אם אתם צריכים עזרה בהתקנה או בתפעול התוסף Google Web Stories, אני יותר מאשמח לעזור לכם.
אני כבר מכיר מעל 6 שנים את עולם השיווק הדיגיטלי ומספק שירותי בניית אתרים, קידום אתרים ושיווק דיגיטלי במגוון דרכים.
בין היתר השקתי את השירות החדש לקידום תכנים באמצעות גוגל סטוריז כחלק נוסף מפרסום העסק ולטובת הגדלת נפח הגולשים והחשיפה למוצרים ולתכנים של העסק שלכם.
השימוש בגוגל סטוריז יכול להתאים גם לאתרי חדשות ופורטלים אך גם לחנויות מקוונות המעוניינות לקדם את מוצריהן.
לפרטים נוספים צרו קשר או התקשרו עכשיו 072-3937747 ואשמח לעמוד לשירותכם: