במדריך זה, אני מראה לכם איך ליצור את האוואטר של קהל היעד שלכם, לכל מוצר או שירות שתרצו למכור.
בחירת קהל יעד נכון היא אחד השלבים הקריטיים ביותר בכל אסטרטגיית שיווק מצליחה. אם אתם רוצים להגיע ללקוחות הנכונים, לשפר את אחוזי ההמרה ולהגדיל את ההכנסות, עליכם להגדיר אווטאר מדויק – דמות מייצגת של הלקוח האידיאלי שלכם.
מה זה אווטאר שיווקי ולמה הוא חשוב?
- איך לזהות את הצרכים, הרצונות והאתגרים של קהל היעד?
- אילו שאלות לשאול כדי ליצור פרופיל לקוח מפורט?
- איך להשתמש בנתונים ובכלי AI ו-BI כדי להגדיר קהל יעד בצורה חכמה?
למה זה חשוב?
ככל שתבינו טוב יותר את הקהל שלכם, כך תוכלו להתאים מסרים מדויקים יותר, לשפר את הקמפיינים שלכם ולמקסם את החזר ההשקעה (ROI).
רוצים להפוך את השיווק שלכם ליעיל ומדויק יותר?
Say-V היא פלטפורמת AI ו-BI מתקדמת לניתוח קמפיינים דיגיטליים, זיהוי קהלי יעד ושיפור ביצועים – כך שתוכלו למקד את הפרסום שלכם בדיוק במקום הנכון!