איזו פלטפורמת פרסום הכי מתאימה עבורי: מעל 5 דוגמאות עקריות

תוכן עניינים

איזו פלטפורמת פרסום הכי מתאימה עבורי: מעל 5 דוגמאות עקריותהחלטתם לפתוח עסק? ראשית, מזל טוב! עכשיו אתם מבולבלים ושואלים את עצמכם, מה הלאה? נכון, זו השאלה המרכזית והחשובה שכולם שואלים – איך אוכל להביא תנועה לעסק שלי כדי לייצר מכירות ולהיות עסק רווחי?

היום אחת הדרכים המרכזיות לעשות את זה, היא באמצעות שיווק באינטרנט.

בשנים האחרונות תחום זה צובר תאוצה ורבים הבינו שבמידה והם רוצים שיכירו אותם, הם חייבים להיות שם ובגדול.

כמה בגדול? הבחירה היא בידיים שלכם! פלטפורמות הפרסום העיקריות היום הינם: גוגל ופייסבוק, טאבולה ואאוטבריין ולינקדאין.

מה לגבי פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל – מיותר לציין מהו גוגל. מנוע החיפוש החזק ביותר ברשת האינטרנט כבר שנים רבות, בו משתמשים מאות מיליוני אנשים עם מיליארדי חיפושים בחודש.

בגוגל אנו מחפשים הכל- במידה ויש לנו בעיה, אנו פונים לגוגל, במידה ואנו רוצים לאתר עסק מסוים, במידה ואנו רוצים למצוא מספר טלפון או כתובת של עסק (מכל התחומים מתחום המשפטים, לתיירות ואפילו תחום השיפוצים).

אני מאמין כי ברגעים אלה אתם שואלים שאלה נוספת – “אני מחפש בחינם ומגיע לעסקים שונים, אז מה הסיבה שאני אשלם על פרסום העסק שלי ואחרים לא?” התשובה מחולקת לשניים: האחת, רבים מתוצאות החיפוש בגוגל מופיעים בעקבות קידום אורגני איכותי ועבודת SEO, שזו נעשתה במשך תקופה ארוכה, ועם הזמן, גוגל זיהה את האתרים (באמצעות מילות מפתח) וקידם אותם בצורה טבעית.

אך במידה ואתם פתחתם עסק חדש, ורוצים לבלוט ולהיות במקומות הראשונות בתוצאות החיפוש – פרסום ממומן בגוגל (Google Ads) הוא הפתרון האולטימטיבי והנכון עבורכם.

במשפט קצר – באמצעות מערכת הפרסום של גוגל תוכלו לקדם את עצמכם בתוצאות החיפוש, לקדם את סרטון הוידאו של העסק שלכם שהעלתם ל-YouTube, ועוד שלל אפשרויות נהדרות – אפילו קידום אפליקציה במידה וקיימת אחת כזו לעסק שלכם.

מה לגבי פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם?

פרסום פייסבוק ואינסטגרם – הפלטפורמות האהובות על רבים מאיתנו, בהן אנו מבלים את רוב שעות היממה כאשר אנו נמצאים מול הטלפון הסלולרי שלנו. כמו שאתם ודאי יודעים, בפייסבוק אנו מתנהגים בצורה שונה מאשר בגוגל.

דרך הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם היא באמצעות כתיבת פוסטים. לעומת גוגל, בפייסבוק ובאינסטגרם אנשים לא מחפשים משהו ולאחר מכן מגיעים לפוסט שלנו.

השוני מתאפיין בכך, שאת הפוסטים הממונים, אותם אני יוצרים באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק.

כיצד משתמשי הפייסבוק נחשפים לפוסטים ולמודעות שלנו?

במסגרת קמפיין הפייסבוק אותו ניצור, אנו נוכל לבחור מתוך רשימה ארוכה פרמטרים שונים בהתאם לקהל אליו אנו רוצים לפנות – החל מהמגדר שלו, דרך תחומי העניין שלו ודפוסי ההתנהגות שלו.

בקצרה, נספר לכם כי לפייסבוק קיימת היכולת לנתח את הנתונים על כל משתמש ומשתמש בפלטפורמה באמצעות פרמטרים שונים שהם מספקים לו כמו דפים שאהב, המעורבות שלו בפוסטים, אזור המגורים שלו וזהות המגדר שלו – את כל זה נעשה באמצעות הקמת קמפיין בפייסבוק תחת ה-Ads Manager, שם ניצור קהלים שונים לאחר שנדע מיהו קהל היעד הרלוונטי עבורנו.

חשוב לדעת: הפרסום באינסטגרם נעשה באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק, זאת לאחר שפייסבוק רכשה את חברת אינסטגרם וכעת נמצאת בבעלותה הבלעדית.

מה לגבי פרסום טאבולה וגם פרסום אאוטבריין?

פרסום בטאבולה ובאאוטבריין –  שתי חברות ישראליות מתחרות, שיצרו מערכת נפלאה העוסקת בפרסום נייטיב (Native).

במסגרת פלטפורמות אלו, אנו נוכל לפרסם את העסק שלנו באתרים הבכירים (Publishers) ביותר בארץ ובחו”ל כמו YNET,Walla, כלכליסט, גלובס ואפילו Fox News , אחד האתרים הנפוצים ביותר בארצות – הברית.

כדי לפרסם בשתי הפלטפורמות אנו נצטרך לפתוח חשבון בכל אחת מהן.

אך הדגש העיקרי הוא ששתיהן נוצרו למטרות קידום כתבות תוכן, ולכן עסק שמעוניין לקדם את העסק באמצעות טאבולה ואאוטבריין חייב שתהיה לו כתבה שקשורה לתחום העסק (אך עוסקת במידע אינפורמטיבי עקיף ולא על העסק עצמו).

עצה של אלופים: מומלץ מאוד להטמיע בכתבת התוכן טופס מוכן ובו הקורא ימלא את פרטיו האישיים על מנת לקבל מידע נוסף במידה והתעניין במוצר לאחר סיום הקריאה.

מה לגבי פרסום בלינדקאין?

פרסום בלינדקאין –  הרשת החברתית אשר בבעלות חברת מייקרוסופט העולמית ואחת הסיבות שאנו חייבים להיות בה היא שהפלטפורמה הזו היא אחת המרכזיות ביותר לפרסום B2B. באמצעות הלינקדאין אנו נוכל לפנות לעסקים אחרים ולעניין אותם ברכישת המוצר שלנו או ליצור קשרים עם אנשים אחרים אשר יש להם עסק בבעולתם ואנו מעוניינים להיות בקרבתם. כמו הפלטפורמות האחרות שהצגתי במאמר זה, את הפרסום הממומן בפלטפורמה, אנו נבצע באמצעות מערכת הפרסום של לינקדאין.

כיצד אוכל לדעת באיזו פלטפורמה להתחיל לפרסם?

  • פרסום בגוגל – קהל שאינו מוגבל מבחינת גילאים. בגוגל אנו נפרסם את העסק שלנו בהתאם לצורך במגוון סוגי מודעות שונים החל מהרצון שלנו שנופיע באמצעות מודעת החיפוש ועד לפרסום סרטון התדמית שלנו שנמצא באתר Youtube. זוהי אופציה נהדרת ומומלצת ע”י להתחיל איתה שיווק פרסומי.
  • פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – במקרה של שתי הפלטפורמות אנו ניצור הבדלה. בפייסבוק בדרך כלל אנו נמצא קהל בטווח הגילים ממוצע של 18-50 . לעומת זאת, האינסטגרם מתאפיין בטווח גילים צעיר יותר.
  • פרסום בטאבולה ובאאוטבריין – בדרך כלל אנשים שנמצאים באתרי החדשות השונים וקוראים כתבות שונות. מתאפיין בקהל מבוגר יותר בגילאי 30+. אזכיר כי בשתי הפלטפורמות אתם נדרשים שתהיה לכם כתבת תוכן, אשר זו מתפרסמת באמצעות כתיבת מודעה קצרה הכוללת תמונה וטקסט ( שאיפה לכמה מילים בודדת) אשר צריכה למשוך את תשומת ליבו של הקורא.
  • פרסום בלינקדאין – בדרך כלל מדובר בקהל מקצועי יותר, מלומד וטווח גילים ממוצע של 25-40. דוגמא מצוינת לשימוש בפלטפורמה היא הקמת קמפיין לידים.

עצה של אלופים: במידה וניסיתם את אחת הפלטפורמות ואתם לא מקבלים תוצאות כפי שציפיתם, אל תתייאשו, זה הזמן לבדוק את פלטפורמה נוספת ולנסות להשיג את היעד שלכם משם.

המאמר נכתב על ידי הצוות של איתי ורצ’יק.

לאיזה תוכן תרצו לחזור בעמוד?
אודות המחבר
איתי ורצ'יק: בניית אתרים ושיווק באינטרנט

תודה שקראתם את המאמר איזו פלטפורמת פרסום הכי מתאימה עבורי: מעל 5 דוגמאות עקריות. איתי ורצ'יק בתחום בניית אתרים ושיווק באינטרנט משנת 2014, יזם ומביא את לקוחותיו להצלחה מרבית.

לקוחות מספרים

אלון טהורי
אלון טהורי
קרא עוד
רוצה להודות לאיתי על פרסום מדהים בפייסבוק וברשתות החברתיות, על בניית אתר וקידום אתר בגוגל. הצלחה מובטחת!
Mickael Lepicier
Mickael Lepicier
קרא עוד
אמינים, מהירים, מקועיים, ומבטיחים את המחיר הטוב ביותר על פרסום בפייסבוק וההשקעה תמיד משתלמת תודה רבה לכם אלופים!!
‏‎Mizrahit Yam Tichonit‎‏
‏‎Mizrahit Yam Tichonit‎‏
קרא עוד
איתי תותח. בנה לי אתר וקידם לי אותו אורגנית ומיד התחלתי לקבל טלפונים בלי הפסקה. מספר 1
‏‎Dann Gavriel‎‏
‏‎Dann Gavriel‎‏
קרא עוד
אהבתי את היחס והשירות המעולים שנתת לי בפרסום ושיווק בפייסבוק ובאינסטגרם מבטיח להחזיר טובה כמו שעזרתם לי, מומלץ בחום!
Navit Shem
Navit Shem
קרא עוד
וואלה האתר מהיר יותר, מהמם יותר והמורה יודע לעבוד עם הפרעות קשב קיצור תותח עולם!! קחו קחו אצלו שיעורים צמודים חובה
Galia Matatov
Galia Matatov
קרא עוד
שירות איכותי, מיתוג ברשתות החברתיות בפייסבוק ובאינסטגרם וגם בלינקדאין ברמה מקצועיות שמתעלה על כל רמה אחרת. תמשיך בעבודת החייל שלך -הישגים ועבודה איכותית שמובילים להרבה לקוחות מרוצים.
Sigalit Bcahar
Sigalit Bcahar
קרא עוד
אנשים מגניבים, צעירים, בעלי קו מחשבה אחר.... שווה ביותר.... קריאייטיביות במודעות בפייסבוק ובאינסטוש שעשו ברמה גבוהה
Taly Gutman
Taly Gutman
קרא עוד
מקצועי מאוד, יודע על מה מדבר ועושה עבודה מצויינת. השיווק בפייסבוק עובד מדהים, תודה!
חזי ברלוי
חזי ברלוי
קרא עוד
גאוני ובחברה טובה.ברלוי חזי קידם בפייסבוק בצורה מוצלחת
Sharon Ben-tzur
Sharon Ben-tzur
קרא עוד
תודה רבה על אתר מוצלח שווה כל השקעה בניתם לי אתר רווחי וגם יפהה מודה מכל הלבב
הקודם
הבא
שתפו את המאמר עכשיו!
Facebook
Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email
מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

בשביל לקבל בחינם את הקורס הדיגיטלי בבניית אתרים בוורדפרס – כנסו כאן, או השאירו פרטים:

רגע, לפני שעוזבים..

קבלו מתנה:
קורס בניית אתרי וורדפרס בחינם!

דילוג לתוכן